Additionally, paste this code immediately after the opening tag: V&D e-bikes op de markt - Forum Wereldfietser

V&D e-bikes op de markt

Vanaf 1 juni (vandaag dus) start V&D met de online verkoop van e-bikes in verschillende modellen en kleuren waarop het bekende V&D logo op het frame prijkt.
Het merk V&D is weer terug op de markt als Internet-winkel. De initiatiefnemers zien veel in de verkoop van fietsen.
Zie: https://nieuwsfiets.nu/2020/05/30/onlin ... aantal_269
Okay, het zijn fietsen. Maar daarmee houdt m.i. de relevantie voor dit forum toch wel op. Bovendien: gaan we het nu elke keer melden als een dozenschuiver een nieuw model lanceert?
Wat mij betreft doen we alles wat met E-bikes te maken heeft in een apart topic, waar ik alleen maar terecht kom als ik het specifiek wil :D. Na mijn fietstochtje van vorige week zie ik het toch wel somber in met de mensheid omdat ik massa's families met allemaal een E-bike tegenkwam.
Bert van Sprang schreef:
ma 01 jun, 2020 13:41
Wat mij betreft doen we alles wat met E-bikes te maken heeft in een apart topic, waar ik alleen maar terecht kom als ik het specifiek wil :D. Na mijn fietstochtje van vorige week zie ik het toch wel somber in met de mensheid omdat ik massa's families met allemaal een E-bike tegenkwam.
Helaas kun je al die mensen onderweg op e-bikes niet zomaar van de fietspaden af schuiven. Je kunt er beter mee leren leven.
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 13:26
Okay, het zijn fietsen. Maar daarmee houdt m.i. de relevantie voor dit forum toch wel op.
Wie zegt dat? Bert Sitters gaat ongetwijfeld na afloop van zijn fietsreis naar Thailand met de zojuist bij V&D aangeschafte elektrische fiets in dit draadje zijn bevindingen melden.

(Edit:) De link van Bert meldt: [...]"Alexander van Slooten als managing director. Hij richt zich met V&D op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen,"

:wink:

Carl
Je kunt er beter mee leren leven.
Ik kan er wel mee leven, maar ik zie het somber in voor de mensheid, oftewel: minder - minder - minder gaat zo niet lukken.
Bert van Sprang schreef:
ma 01 jun, 2020 13:41
Wat mij betreft doen we alles wat met E-bikes te maken heeft in een apart topic, waar ik alleen maar terecht kom als ik het specifiek wil :D. Na mijn fietstochtje van vorige week zie ik het toch wel somber in met de mensheid omdat ik massa's families met allemaal een E-bike tegenkwam.
Tijdens mijn vierdaagse reis afgelopen week door NL was denk ik 75% van de fietsen die ik zag elektrisch ondersteund. Ook veel ebikers die ik 50-65 jaar schatte. Ik schrok daar van. In het weekend (wielrenners) en in de stad zal dat minder zijn, maar toch. De gemakzucht neemt toe, terwijl toch bekend is dat inspanning juist goed is.
Carl schreef:
ma 01 jun, 2020 14:01
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 13:26
Okay, het zijn fietsen. Maar daarmee houdt m.i. de relevantie voor dit forum toch wel op.
Wie zegt dat? Bert Sitters gaat ongetwijfeld na afloop van zijn fietsreis naar Thailand met de zojuist bij V&D aangeschafte elektrische fiets in dit draadje zijn bevindingen melden.

(Edit:) De link van Bert meldt: [...]"Alexander van Slooten als managing director. Hij richt zich met V&D op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen,"

:wink:

Carl
Hahaha,
Helaas is het niet mogelijk om een accu mee te nemen met de vlucht..
Wat e-bikes en (wereld)fietsen met elkaar gemeen hebben snap ik überhaupt niet.
Wat mij betreft dit soort mededelingen in een andere rubriek, wat te maken heeft met e-bikes, of liever nog op een apart forum voor e-bikes/e-bikers, die er ongetwijfeld zal zijn.
Edwin* schreef:
ma 01 jun, 2020 16:58
Wat e-bikes en (wereld)fietsen met elkaar gemeen hebben snap ik überhaupt niet.
Wat mij betreft dit soort mededelingen in een andere rubriek, wat te maken heeft met e-bikes, of liever nog op een apart forum voor e-bikes/e-bikers, die er ongetwijfeld zal zijn.
Zoals dit forum: "Reizen per elektrische fiets. Alles over (reizen met) de elekrische fiets"? :
viewforum.php?f=59#start
Jullie klinken als mensen in een paardenkoets die door de auto’s worden ingehaald. Je hoeft het niet leuk te vinden, maar het is een ontwikkeling die we niet meer kunnen stoppen, ben ik bang. Dus inderdaad: ermee leren leven, en de berichten in het geeigende topic zetten.
En wat vind je dan hiervan?
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 13:26
... gaan we het nu elke keer melden als een dozenschuiver een nieuw model lanceert?
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 17:30
En wat vind je dan hiervan?
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 13:26
... gaan we het nu elke keer melden als een dozenschuiver een nieuw model lanceert?
+1

of

+13

of

+51 {priemgetal}

of uh

JAAAAAAH een E- bieke van de V&D dah willik
bert sitters schreef:
ma 01 jun, 2020 15:16
Carl schreef:
ma 01 jun, 2020 14:01
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 13:26
Okay, het zijn fietsen. Maar daarmee houdt m.i. de relevantie voor dit forum toch wel op.
Wie zegt dat? Bert Sitters gaat ongetwijfeld na afloop van zijn fietsreis naar Thailand met de zojuist bij V&D aangeschafte elektrische fiets in dit draadje zijn bevindingen melden.

(Edit:) De link van Bert meldt: [...]"Alexander van Slooten als managing director. Hij richt zich met V&D op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen,"

:wink:

Carl
Hahaha,
Helaas is het niet mogelijk om een accu mee te nemen met de vlucht..
Wie heeft het over vliegen? ;)

"Bert Sitters gaat ongetwijfeld na afloop van zijn fietsreis naar Thailand …"
Fedor schreef:
"Bert Sitters gaat ongetwijfeld na afloop van zijn fietsreis naar Thailand …"
Op de e-bike van de V&D! terug naar Thailand.
Peter Molog schreef:
ma 01 jun, 2020 17:44
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 17:30
En wat vind je dan hiervan?
willem.m schreef:
ma 01 jun, 2020 13:26
... gaan we het nu elke keer melden als een dozenschuiver een nieuw model lanceert?
+1

of

+13

of

+51 {priemgetal}

of uh

JAAAAAAH een E- bieke van de V&D dah willik
51 is 3x17 en dus geen priemgetal.

Wat is er nu tegen ebikes..... Als ebikes er voor zorgen dat er een paar autos minder rijden, dan is het dikke winst voor de samenleving. Ja, ik ben voor en heb er eentje. Ik kan prima met een gewone fiets rijden, maar voor sommige verplaatsingen wil echt niet bezweet toekomen, en dan is de ebike de oplossing. Sinds er een paar ebikes in huis zijn wordt de auto hier echt een pak minder gebruikt.

En geloof me, als ik een rondje wil zweten is het simpel, gewoon 26 km/h aanhouden met een fiets van 25kg+ is ook sport.
En soms is het gewoon leuk. Heeft niks met luiheid te maken.
Blackbelt schreef:
ma 01 jun, 2020 20:57
51 is 3x17 en dus geen priemgetal.

Verdorie, bijna.
Ik ging net tikken "51 is wél een priemgetal, namelijk het priemgetal van Grothendieck".
Toen gelukkig nog even gecheckt, en niet 51 maar 57 is het priemgetal van Grothendieck.
Jammer, een gemiste kans.
Blackbelt schreef:
ma 01 jun, 2020 20:57
Wat is er nu tegen ebikes.....
De kritiek gaat over de vraag: wat is er relevant aan elektrische fietsen van V&D op het forum van De Wereldfietser.

Carl
Carl schreef:
ma 01 jun, 2020 21:30
Blackbelt schreef:
ma 01 jun, 2020 20:57
Wat is er nu tegen ebikes.....
De kritiek gaat over de vraag: wat is er relevant aan elektrische fietsen van V&D op het forum van De Wereldfietser.
Uhhhh

+14

en dat is ook een priemgetal. 😂😂😂😂
Carl schreef:
ma 01 jun, 2020 21:30
Blackbelt schreef:
ma 01 jun, 2020 20:57
Wat is er nu tegen ebikes.....
De kritiek gaat over de vraag: wat is er relevant aan elektrische fietsen van V&D op het forum van De Wereldfietser.

Carl
Precies dat.