Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De pont bij Cuijk blijft bestaan, want deze vervoert ook automobielen, motoren en landbouwvoertuigen. Er is in de omgeving geen brug over de Maas.Bert van Sprang schreef: ↑za 16 mei, 2020 12:54Heel mooi, daarmee krijgt het noordwesten van Brabant een directe fietsverbinding naar Nijmegen. Blijft het pondje wel bestaan?
Inderdaad: een mooie fietsverbinding vanuit het noordoosten van Noord-Brabant, als alternatief voor het pontje.Bert van Sprang schreef: ↑za 16 mei, 2020 12:54Heel mooi, daarmee krijgt het noordwesten van Brabant een directe fietsverbinding naar Nijmegen. Blijft het pondje wel bestaan?
Ik hoor net dat dat nog een 4 en een halve maand gaat duren, asfalteren en ook nog een brug over de rijksweg, dus deze zomer nog niet.willem.m schreef: ↑za 16 mei, 2020 14:17Inderdaad: een mooie fietsverbinding vanuit het noordoosten van Noord-Brabant, als alternatief voor het pontje.Bert van Sprang schreef: ↑za 16 mei, 2020 12:54Heel mooi, daarmee krijgt het noordwesten van Brabant een directe fietsverbinding naar Nijmegen. Blijft het pondje wel bestaan?
Dat levert mij een extra routemogelijkheid op om via Kleef naar mijn heimat (de Achterhoek) te fietsen.
Vanaf wanneer is de brug in gebruik?
Dank voor de info. Dat wordt dan een herfstritje