Daar is ook een ander topic over, in de Provincie Utrecht kan het dus nog
viewtopic.php?f=12&t=34528#start
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vrijwel nergens is echt overdreven. Het is wel een probleem met de dubbelzinnigheid van de maatregelen. Ik blijf voor mij zoveel mogelijk thuis. Twee keer per week naar het werk (1xlopend 1xfiets) en op andere dagen een rondje frisse neus. In het weekend langere rondjes, rekening houdend met de verdere richtlijnen.
Inderdaad. Het is dan ook jammer dat er nog steeds mensen zijn die hun eigen welbevinden belangrijker vinden ten koste van anderen.BertKremer schreef: ↑za 02 mei, 2020 20:36Ik zie dat verschil wel; mijn regio / buurt wordt regelmatig overspoeld door egoïstische toeristen. Ook tijdens de afsluiting van onze buurt. De verzorgingscapaciteit in de regio is afgesteld op het aantal inwoners en niet op de talloze toeristen. Bovendien hebben wij zelf daardoor minder bewegingsruimte. Die ruimte is al beperkt doordat de grenzen met omliggende landen afgesloten zijn.
En we kunnen vrijwel geen kant op en het duurt zo lang als het duurt; misschien is het morgenavond al weer anders.Bert van Sprang schreef: ↑za 02 mei, 2020 21:47Dit draadje zou kunnen zo kunnen eindigen: We kunnen echt weg, maar makkelijk is het nog niet en het voelt ook nog niet goed.
Tja, ik meen dat het hier om zuid limburg gaat. De groep toeristen die van ver is gekomen en deze bestemming heeft uitgekozen voor recreatie, is ook niet bepaald de groep die eerst eens rustig aftast wat er redelijkerwijs mogelijk is. Sterker nog, deze mensen werken een beheerste voortgang van de maatschappij tegen.BertKremer schreef: ↑za 02 mei, 2020 20:36Ik zie dat verschil wel; mijn regio / buurt wordt regelmatig overspoeld door egoïstische toeristen. Ook tijdens de afsluiting van onze buurt. De verzorgingscapaciteit in de regio is afgesteld op het aantal inwoners en niet op de talloze toeristen. Bovendien hebben wij zelf daardoor minder bewegingsruimte. Die ruimte is al beperkt doordat de grenzen met omliggende landen afgesloten zijn.
Een mooie afsluitende conclusie zou dan kunnen zijn:Leon schreef: ↑za 02 mei, 2020 22:16En we kunnen vrijwel geen kant op en het duurt zo lang als het duurt; misschien is het morgenavond al weer anders.Bert van Sprang schreef: ↑za 02 mei, 2020 21:47Dit draadje zou kunnen zo kunnen eindigen: We kunnen echt weg, maar makkelijk is het nog niet en het voelt ook nog niet goed.
Ora pro nobisBert van Sprang schreef: ↑za 02 mei, 2020 21:47Dit draadje zou kunnen zo kunnen eindigen: We kunnen echt weg, maar makkelijk is het nog niet en het voelt ook nog niet goed. Verder vriendelijk verzoek de stoppen met het stigmatiseren van bevolkingsgroepen: ouderen - toeristen - duitsers. We hebben het er allemaal moeilijk mee en iedereen doet zijn best. alleluja.
Wat mij betreft had je het laatste woord mogen hebbenwillem.m schreef: ↑za 02 mei, 2020 22:55Een mooie afsluitende conclusie zou dan kunnen zijn:Leon schreef: ↑za 02 mei, 2020 22:16En we kunnen vrijwel geen kant op en het duurt zo lang als het duurt; misschien is het morgenavond al weer anders.Bert van Sprang schreef: ↑za 02 mei, 2020 21:47Dit draadje zou kunnen zo kunnen eindigen: We kunnen echt weg, maar makkelijk is het nog niet en het voelt ook nog niet goed.
"We kunnen hopelijk op een gegeven moment weer echt weg."
Punt.
Maar ik krijg vast niet het laatste woord.![]()