Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Woning te huur - Forum Wereldfietser

Woning te huur

Mijn woning is te huur (huisbewaring) vanaf 1 april (géén mop) voor 2 jaar vast. Ruime 3k woning in A'dam. Gemeubileerd, all-in prijs.
Serieuze interesse? Mail naar escaper@planet.nl

Bernadette
www.escaper.info

Ik denk dat dit bericht op een ander soort site hoort. Wat heeft dit te maken met fietsen???? Als we nu ook al woningen te huur gaan aanbieden dan mag ik dit zeker ook wel plaatsen.....

Te Koop: Cavia + kooi

Hi,

waarschijnlijk si dit een aanbod omdat iemand een jaartje of 2 op reis gaat?

Maar wat is ongeveer de prijs? Weet anders misschien nog wel iemand die voor een dergelijke termijn iets zoekt in A'dam.

En ja het is inderdaad wel handig om zoiets via een vereniging als deze te proberen te regelen, zijn nl. meschen die normaliter wel weten om te gaan met dit soort vraagstukken.

Bas

Kijk das de reden van verhuur:

"Terugkomen in Nederland bleek lastiger dan ik dacht. Boodschappen doen in een overvolle supermarkt met een verwarrend groot aanbod, zelf eten koken en mijn huis schoonmaken, langer dan drie nachten op een plek wonen, het kostte me een jaar om weer helemaal te wennen. In die tijd werkte ik als reisbegeleider en was ik weer terug in o.a. Vietnam en Cambodja. Na een jaar besloot ik weer te gaan sparen voor een volgende lange reis die in het voorjaar van 2007 van start zal gaan."

Ja, ik snap ook wel dat Bernadette op reis gaat en haar woning wil verhuren.... :roll:
Maar er zijn speciale sites waar je zo'n oproep kan plaatsen. Je kan dit ook via een bureau regelen.

Enne.....ik verkoop mijn cavia + kooi ook omdat ik niet vaak thuis ben vanwege mijn fietsweekendjes en vakanties.... :lol:

Persoonlijk vind ik dat dit wel door de beugel kan, aangezien het nav een fietsreis voor langere tijd is.

laten we de discussie dus stoppen.

Er zijn inderdaad speciale bureaus voor, probeer die ook eens aan te schrijven, je houdt er misschien iets minder aan over, maar wellicht ben je wat meer verzekerd...

Ik ga inderdaad 2 jaar fietsen. Dat er speciale sites en bureaus zijn weet ik ook wel! Bovendien zijn er meer fietsers die lang onderweg zijn, hun huur hebben opgezegd of huis hebben verkocht en bij terugkomst weer een (tijdelijk) plekje zoeken. Nou, dan zou mijn aanbod wel eens heel handig kunnen zijn! Zeur toch niet zo!

Bas, wil je me voor verdere info naar mijn eigen adres mailen svp?

Bernadette
www.escaper.info

Ik schat zo in dat er meer wereldfietsers die een tijdje weggaan met dezelfde vraag als Bernedette zitten.

En ook die kunnen hier terecht Bert.