Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsreis voor het goede doel - Forum Wereldfietser

fietsreis voor het goede doel

12 000 km in tien weken? das dus 1200 in een week, gedeeld door 7 is 171,14 km per dag (Ja een goede zak-jappaner helpt :D) Is dus 10 uur per dag iets meer dan 17 km in het uur rijden. Moet je nog eten slapen, drinken, bagage meezeulen. Bergen en slechte wegen tegen komen :?: En dat op je 63-e. Petje af hoor; daar niet van; maar hoe doet hij dat??

Haike schreef:12 000 km in tien weken? das dus 1200 in een week, gedeeld door 7 is 171,14 km per dag (Ja een goede zak-jappaner helpt :D) Is dus 10 uur per dag iets meer dan 17 km in het uur rijden. Moet je nog eten slapen, drinken, bagage meezeulen. Bergen en slechte wegen tegen komen :?: En dat op je 63-e. Petje af hoor; daar niet van; maar hoe doet hij dat??
Af en toe meeliften met vrachtwagen schat ik ;)

taai menneke, zou ik zeggen :lol:

Op de beurs sprak ik een man en vrouw. Die willen voor het goede doel van schaatser johan olav koss, "right to play" met 20 man/vrouw in 3 maanden van Nederland naar Peking fietsen. Ook flink doortrappen dus.
Groeten
Gudy

gudy schreef:Op de beurs sprak ik een man en vrouw. Die willen voor het goede doel van schaatser johan olav koss, "right to play" met 20 man/vrouw in 3 maanden van Nederland naar Peking fietsen. Ook flink doortrappen dus.
Groeten
Gudy
Hoeveel km is Amsterdam-Peking?