door
Jurr » wo 22 apr, 2020 09:29
Leon schreef: ↑wo 22 apr, 2020 09:05
Een Santos met een voorwiel waar Koga op de velg staat lijkt me niet best in de verkoop.
Prima velg toch? Komen gewoon bij Exal vandaan. Originele wiel ernaast en dan heb je een goed verhaal ook. Moet eigenlijk dan ook wel weer een koplampje bij...
Lijkt me zonde om het huidige voorwiel op te offeren. Als je om een naafdynamo gaat spaken heb je sowieso al nieuwe spaken en spaaknippels nodig, dan kan die nieuwe velg er ook nog wel bij. Geeft het oude wiel ook weer wat restwaarde, wat je van een losse naaf niet echt kunt zeggen. Losse gebruikte spaken en spaaknippels al helemaal niet.
Maar het klinkt ook als prima handelaren taal om af te dingen, dat ontbreken van een naafdynamo. Als je je auto inruilt is 'ie ook altijd de verkeerde kleur en mist 'ie die ene optie waar ie-der-een om zou schreeuwen.
Als de naafdynamo erop zit gaan ze vast klagen dat 'ie te oranje is en daarna dat 'ie geen riemaandrijving heeft.
Ik zou de prijs die nu uit de Santos configurator rolt voor dezelfde fiets eens toevoegen aan de advertentie, wat je er er destijds voor betaald hebt, en je lengte.
Misschien hebben anderen nog wel meer suggesties?
http://link.marktplaats.nl/m1537740770
RdZ schreef: ↑di 21 apr, 2020 10:25
Ik heb wel drie geïnteresseerden voor mijn Santos, maar de naafdynamo wordt als groot gemis beschouwd
J. H. te Haarlem, P. C. te Wageningen en G. C. te Beek?