Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ticket singapore - Forum Wereldfietser

ticket singapore

he

bij de voorbereiding voor onze trip door azie singapore maleisie thailand cambodja vietnam en dan missch nog laos en terug thailand.
heb ik volgende vraag
bij het zoeken van vliegtuigtickets kom ik het volgende tegen
als je enkel way neemt staat er een waarschuwing dat je in sommige landen een retour nodig hebt
maar aangezien we nog niet weten waar we eindigen en wanneer we eindigen het kan ofwel hanoi ofwel bangkok zijn, vraag ik me af of het nodig is in deze landen een retour op zak te hebben?
ik vind er nergens iets van terug

groeten
tineke en bono

De keren dat ik in z-o Azie geweest ben hebben ze er hier nooit achter gevraagd. De enige keer dat ik een probleem had was toen ik met Brunei Airlines van Nieuw-Zeeland terug naar Thailand vloog. Zij wilden me niet aan boord laten omdat ik geen bewijs kon voorleggen dat ik Thailand ook effectief terug zou verlaten. Hier kwamen ze overigens mee af 5 minuten voor vertrrek van het vliegtuig, niet toen ik twee uur daarvoor incheckte ....
Kortom, in Azie zelf zou ik me er niet druk over maken. Maar of ze hier moeilijk over kunnen doen wanneer je instapt in Amsterdam ... betwijfel het.
bono schreef:he

bij de voorbereiding voor onze trip door azie singapore maleisie thailand cambodja vietnam en dan missch nog laos en terug thailand.
heb ik volgende vraag
bij het zoeken van vliegtuigtickets kom ik het volgende tegen
als je enkel way neemt staat er een waarschuwing dat je in sommige landen een retour nodig hebt
maar aangezien we nog niet weten waar we eindigen en wanneer we eindigen het kan ofwel hanoi ofwel bangkok zijn, vraag ik me af of het nodig is in deze landen een retour op zak te hebben?
ik vind er nergens iets van terug

groeten
tineke en bono
Een retourticket is in de meeste gevallen goedkoper.
Vaak kun je de terugvlucht kostenloos laten wijzigen.