Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reparatie fietstassen - Forum Wereldfietser

reparatie fietstassen

Vorig jaar ben ik na een beklimming een boekje gaan lezen tot mijn fietsmaat boven was. Hij wilde echter meteen door en ik dus vlug vlug boekje terug in voortas gedaan, tas afgesloten en achter hem aan.

Na enkele meters maakte mijn voorwiel echter een wel heel vreemd geluid en ging de fiets steeds langzamer......

Probleem...... het bovenste riempje van mijn tas was inmiddels om mijn naaf heengetrokken en afgebroken.

Nu is zou het wel erg handig zijn als dat riempje weer in goede staat zou kunnen worden teruggebracht, maar de plaatselijke schoenmaker kon mij hier zowiezo niet mee helpen. Hij had zulke riempjes niet :(.

Wie kan mij vertellen waar ik dit wel kan laten repareren of kan ik het beste de tas naar Vaude opsturen voor reparatie? De bijbehorende clip heb ik nog wel en die is ook nog in prima staat.

Groetjes, en tot volgende week op de fiets- en wandelbeurs !!!

Richard

Tja... Ik rij met de Trans Alp plus II van Vaude. Laat ik nou in de laatste 50 km nog ff een keer flink onderuitgaan op los gruis na een vlekkeloze reis wat vallen betreft over 5000 km. Kap met een tamelijk groot gat erin. Dus tijd voor een nieuwe leek me zo. Op naar de winkel, bellen met Vaude, nee meneer u kunt geen losse kappen bestellen of kopen, we moeten de hele tas zien, (waar verder niks mee aan de hand was) anders gaat het niet. Na 8 weken had ik mijn tas terug met een nieuwe kap erop, die ik er zelf ook wel op had kunnen zetten want de kap zit met banden via zo'n dubbele gleuf-dinges aan de tas vast. Dus hou rekening met tijd.