Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: fietskaart Newcastle - Midlesborough (three rivers - Forum Wereldfietser

Gezocht: fietskaart Newcastle - Midlesborough (three rivers

:?: Komende zomer willen we van Harwich naar Newcastle fietsen. We missen echter een fietskaart voor het noordelijke deel: van Newcastle naar Midlesborough (the Three rivers route). Wie kan ons hieraan helpen: kopen, lenen, kopieren?
Alvast bedankt. Tjitte Prins uit Waddinxveen
Je kan de routekaartjes op de site van Sustrans bekijken, evt uitprinten zie
http://www.sustrans.co.uk/default.asp?sID=1090592246375
en daar ook kunnen bestellen.

Bedankt voor je reactie, maar de betreffende kaart is uitverkocht en wordt waarschijnlijk niet snel herdrukt (aldus de fietsvakantiewinkel). Ik zal eens kijken op Sustrans.

Misschien heeft Luc deze kaart nog op voorraad? Zie http://www.opdefiets.net/

Dank je Tovenaar :-)
De Sustrans kaart van de White Rose heb ik niet meer (die is inderdaad uitverkocht en wordt (voorlopig) niet herdrukt 'due to lack of funds' volgens Sustrans.
Ik heb echter wel een alternatieve kaart beschikbaar van Ordnance Survey schaal 1:100.000 waar die route voor 95% op is aangegeven. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet zo'n fraaie topografische kaart is als je van Ordnance Survey gewend bent, maar goed. Je kunt tenminste zien waar de route loopt! Vervelend is wel dat de kleine stukjes die ontbreken nou net het eerste stuk is vanuit Kingston upon Hull (tot de hoogte van Beverley) en de allerlaatste paar km naar Middlesborough.
Kaart kost 9,95. Zie verder onder fietskaarten en Enegland of Groot-Brittannië op mijn sites
Luc

Ik begreep dat de vraag was naar Three rivers en niet White rose.
Volgens Adwin (FVW) zijn beiden uitverkocht en kan de Ordonance kaart voor een gedeelte gebruikt worden...
Volgens een Engelse fiets site komt er wellicht een kustalternatief voor de White Rose maar die heb ik nog niet kunnen vinden op de SUSTRANS site.

Ik probeer hier zsm enige opheldering over te vinden.
Met vr. groet, Wouter Bazen

Je hebt gelijk Wouter,
Ik verwarde de Three Rivers met de White Rose. (waar dus die O.S. kaart voor 95% een alternatief voor vormt)
Ik zoek het ook nog wel uit. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

Luc

Hummm... Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat gebied ten zuiden van Newcastle nou niet bepaald Engeland's mooie stuk is... We waren afgelopen jaar blij dat we er snel door heen konden fietsen. Vanaf de Dales is het veel mooier om via Richmond de Pennines in te duiken en er pas zo laat mogelijk weer uit te komen.

Succes!