Hallo
WAARVOOR WIL JE DE FIETS GAAN GEBRUIKEN?
5 dagen per week woon-werkverkeer, 10 km per dag. Mijn vriendin fietst niet graag dus ik vermoed dat ik buiten woon-werk weinig ga fietsen.
HOUD JE MEER VAN STEVIG DOORFIETSEN OF VAN RELAXT DE TIJD NEMEN?
Ik fiets doorgaans nogal relaxt.
ZOEK JE EEN FIETS MET EEN SPORTIEVE ZIT OF JUIST EEN HOUDING RECHTOP?
Ik heb geen ervaring met de sportieve zit, misschien is dit overbodig voor ritjes van 5km enkel?
MOET DE FIETS OOK IN HET DONKER GEBRUIKT GAAN WORDEN EN HOE VAAK?
Ja, tijdens woon-werk in de winter.
WIL JE OOK OP ONVERHARD GAAN FIETSEN? HOE ZWAAR ONVERHARD IS DAT?
Praktisch nooit op onverharde wegen
JE LICHAAMSLENGTE/ GEWICHT
174, 77 kg
JE LICHAAMSBOUW
Normaal.
HOEVEEL KG BAGAGE WIL JE MEE KUNNEN NEMEN OP DE FIETS?
Dagbagage: +/- 5kg. Misschien dat ik fietstassen ga overwegen als ik langs de winkel ga. Maar het is niet de bedoeling hier een zware stadsfiets van te maken.
WAAR WOON JE? (REGIO, GROTE STAD OF PROVINCIE IS VOLDOENDE)
Belgisch limburg, traject omvat fietspaden en asfalt, geen hellingen.
WAT IS JE BUDGET? 1300-2000 EURO. Ik wil gaan voor een degelijke fiets waar ik op kan vertrouwen. Ik heb een programma op het werk waarbij ik een fiets lease voor 3 jaar voor een maandelijkse bijdrage. Na de 3 jaar heb ik een koopoptie. Ik weet nog niet of ik de fiets na 3 jaar wil kopen, of weer voor een ander model wil gaan.
WELKE FIETSEN HEB JE (GEHAD)?
Een oude fiets om naar het lokale café te fietsen. Niks representatief.
WAT KUN JE VAN FIETSONDERHOUD? HEB JE ER TIJD VOOR? HEB JE BUDGET OM HET EEN FIETSENMAKER TE LATEN DOEN? WIL JE EEN CURSUS FIETSONDERHOUD VOLGEN?
Ik ken er weinig van en heb er weinig interesse in. In mijn leasecontract zit een jaarlijks groot onderhoud. Ik zoek dus een fiets met weinig onderhoud.
HEB JE BEPAALDE FIETSEN OP HET OOG?
Nee. Ik ken niks van fietsen en zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een fiets die lekker licht trapt en degelijk genoeg is voor dagelijks gebruik. Geen elektrische fiets.
WIL JE DE FIETS OP KORTE TERMIJN, OF HEB JE GEEN PROBLEEM MET EEN TIJDJE ZOEKEN OF EEN WACHTTIJD?
Ik heb de fiets liefst binnen 2 maanden.
Alvast bedankt!
WAARVOOR WIL JE DE FIETS GAAN GEBRUIKEN?
5 dagen per week woon-werkverkeer, 10 km per dag. Mijn vriendin fietst niet graag dus ik vermoed dat ik buiten woon-werk weinig ga fietsen.
HOUD JE MEER VAN STEVIG DOORFIETSEN OF VAN RELAXT DE TIJD NEMEN?
Ik fiets doorgaans nogal relaxt.
ZOEK JE EEN FIETS MET EEN SPORTIEVE ZIT OF JUIST EEN HOUDING RECHTOP?
Ik heb geen ervaring met de sportieve zit, misschien is dit overbodig voor ritjes van 5km enkel?
MOET DE FIETS OOK IN HET DONKER GEBRUIKT GAAN WORDEN EN HOE VAAK?
Ja, tijdens woon-werk in de winter.
WIL JE OOK OP ONVERHARD GAAN FIETSEN? HOE ZWAAR ONVERHARD IS DAT?
Praktisch nooit op onverharde wegen
JE LICHAAMSLENGTE/ GEWICHT
174, 77 kg
JE LICHAAMSBOUW
Normaal.
HOEVEEL KG BAGAGE WIL JE MEE KUNNEN NEMEN OP DE FIETS?
Dagbagage: +/- 5kg. Misschien dat ik fietstassen ga overwegen als ik langs de winkel ga. Maar het is niet de bedoeling hier een zware stadsfiets van te maken.
WAAR WOON JE? (REGIO, GROTE STAD OF PROVINCIE IS VOLDOENDE)
Belgisch limburg, traject omvat fietspaden en asfalt, geen hellingen.
WAT IS JE BUDGET? 1300-2000 EURO. Ik wil gaan voor een degelijke fiets waar ik op kan vertrouwen. Ik heb een programma op het werk waarbij ik een fiets lease voor 3 jaar voor een maandelijkse bijdrage. Na de 3 jaar heb ik een koopoptie. Ik weet nog niet of ik de fiets na 3 jaar wil kopen, of weer voor een ander model wil gaan.
WELKE FIETSEN HEB JE (GEHAD)?
Een oude fiets om naar het lokale café te fietsen. Niks representatief.
WAT KUN JE VAN FIETSONDERHOUD? HEB JE ER TIJD VOOR? HEB JE BUDGET OM HET EEN FIETSENMAKER TE LATEN DOEN? WIL JE EEN CURSUS FIETSONDERHOUD VOLGEN?
Ik ken er weinig van en heb er weinig interesse in. In mijn leasecontract zit een jaarlijks groot onderhoud. Ik zoek dus een fiets met weinig onderhoud.
HEB JE BEPAALDE FIETSEN OP HET OOG?
Nee. Ik ken niks van fietsen en zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een fiets die lekker licht trapt en degelijk genoeg is voor dagelijks gebruik. Geen elektrische fiets.
WIL JE DE FIETS OP KORTE TERMIJN, OF HEB JE GEEN PROBLEEM MET EEN TIJDJE ZOEKEN OF EEN WACHTTIJD?
Ik heb de fiets liefst binnen 2 maanden.
Alvast bedankt!