Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Bangkok (nieuwe luchthaven) naar grens met Cambodja - Forum Wereldfietser

Van Bangkok (nieuwe luchthaven) naar grens met Cambodja

Ik vertrek op 4 maart voor 5 weken met een vlucht naar Bangkok met als fietsdoel Cambodja.
Ik ben van plan om naar de grensovergang Aranyapratet / Poipet te fietsen maar ik vraag me af hoe je dat het beste kan doen.
Wie heeft dit recentelijk nog gedaan en kan mij informeren over de te nemen route en guesthouses op de route?
Bedankt voor jullie suggesties :wink:

Hoi

Wij reden begin 2006 deze route omgekeerd. Op onze site (http://verrefietsers.nl/thai/rou_thai.htm) staat ook een uitgebreide routebeschrijving, incl wat guesthouses die we tegenkwamen.
Wij vonden op deze route het Khao Yai nationaal park zeer de moeite waard al vergt dat in jouw geval een flinke omweg.

Succes
Ed en Myrthe

Hoi

Wij hebben dit in november afgelopen jaar gedaan, met de route van AWOL. Dit is van even buiten Bangkok naar Kabin Buri, dan naar Sa Kaeo, en vervolgens naar Aranyaprathet. Guesthouses zijn er genoeg in deze plaatsen, allemaal prima en een paar dollar per nacht. Kabin Buri en Sa Kaeo zijn niet zo groot dus een guesthouse heb je zo gevonden, Aranyaprathet is wat groter dus daar stikt het er van.

Veel plezier!

Marlies