@Peter M, je bent afhankelijk van degene die het pad op de kaart heeft gezet. Ik heb het ook wel eens met een commerciële kaart (Waypoint Fietskaart) gehad, die mij over een voetpad stuurde dat totaal niet geschikt was om te fietsen. Ik ken Komoot niet, maar kun je het niet zo instellen dat onverharde wegen worden vermeden?
PocketEarth heeft al een jaar geen updates gehad en in de app-store staan berichten dat het importeren van gpx sinds iOS 13 niet meer werkt.Totlater schreef: ↑za 25 jan, 2020 13:54Bij gebruik van PocketEarth en MapOut op een IPhone heb je de keuze uit diverse symbolen die ook weer in verschillende kleuren weer te geven zijn. Bij PocketEarth 10 symbolen in 10 verschillende kleuren en bij MapOut 24 symbolen in 22 kleuren.Peter Molog schreef: ↑za 25 jan, 2020 12:22In de manier waarop ik mijn GPS gebruik spelen waypoints een belangrijke rol.
Mijn Garmin laat keurig de symbolen zien die ik er aan heb gegeven.
Ik heb mij door een deskundige laten vertellen dat de diverse programma's op de telefoon dat niet kunnen en alleen laten zien dat ergens een waypoint is.
Dat zal voor mij een doorslaggevende reden zijn om niet over te stappen.
Peter