Om 11 uur ging ik naar de GGD in Ede wegens een aanstaande tropische reis naar Brazilië. Nou, nou, nou, nou... wat is dat duur! 8O
Voor vandaag was ik 143 euro kwijt en dan moet ik nog 2x terugkomen en dat gaat me nog eens rond 220 euro kosten (tezamen), dus dat wordt zoiets van 360 euro.
Inentingen zijn/worden:
- gele koorts (is een virus dat door muggen wordt overgedragen, heerst in grote delen van Brazilië)
- difterie, tetanus, polio (spreekt voor zich)
- hepatitis A en B (B vooral ivm mogelijke ongevallen)
- rabiës (ivm fietstochten en gemene honden)
- tyfus (besmetting via voedsel)
Weet iemand hier of je dit van je ziektenkostenverzekering terug hebt gekregen? Leek me nogal raar als dat niet zo is, want je krijg veeeel hogere kosten zodra je ziek zou worden.
Ivana
Voor vandaag was ik 143 euro kwijt en dan moet ik nog 2x terugkomen en dat gaat me nog eens rond 220 euro kosten (tezamen), dus dat wordt zoiets van 360 euro.
Inentingen zijn/worden:
- gele koorts (is een virus dat door muggen wordt overgedragen, heerst in grote delen van Brazilië)
- difterie, tetanus, polio (spreekt voor zich)
- hepatitis A en B (B vooral ivm mogelijke ongevallen)
- rabiës (ivm fietstochten en gemene honden)
- tyfus (besmetting via voedsel)
Weet iemand hier of je dit van je ziektenkostenverzekering terug hebt gekregen? Leek me nogal raar als dat niet zo is, want je krijg veeeel hogere kosten zodra je ziek zou worden.
Ivana