Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwilligers gezocht voor de Fiets- en Wandelbeurs 2007 - Forum Wereldfietser

Vrijwilligers gezocht voor de Fiets- en Wandelbeurs 2007

VRIJWILLIGERS GEZOCHT voor de FIETS- en WANDELBEURS 2007

Op 3 en 4 februari 2007 organiseren Theo Jorna en Bert Sitters, mede oprichters van vereniging De Wereldfietser, de fiets- en wandelbeurs.
Hier vindt je onder andere weer stands met fietsers informeren fietsers en natuurlijk de wereldfietser stand.
We werken met een ochtend en een middag ploeg, en als je wil mag je één of twee dagen komen.

Bij de WERELDFIETSER STAND geef je informatie over wat de vereniging is en doet.
Je verteld over de activiteiten die we organiseren. Natuurlijk probeer je ook om nieuwe leden te werven.
Wil je meedoen of verdere informatie mail naar: John@wereldfietser.nl

Afbeelding

Bij de FIETSERS INFORMEREN FIETSERS geef je informatie over de gebieden waar jij gefietst hebt.
Je hebt je fotoalbums, landkaarten, reisgidsen en souvenirs op je tafel staan.
Wil je meedoen of verdere informatie mail naar: renaw@yahoo.com

Afbeelding

Vrijwilligers krijgen gratis toegang tot de beurs en hebben de mogelijkheid om naar gelang ze zijn ingedeeld de overige tijd te besteden met het bezoeken van de beurs.

Beste mensen,

We zijn nog steeds op zoek naar mensen die ervaring hebben met fietsen in Afrika, Amerika, Australie/New Zealand en hun kennis willen delen met de beurs bezoekers.

Groet, Rena :wink:

Sorry Rena,

Volgend jaar beter. Dit jaar ben ik ten tijde van de beurs ervaring aan het opdoen met fietsen in de Filippijnen.

Gerd

Hi Gerd,

Ja, je hebt zo je prioriteiten hé!
Maar desalniettemin... voor volgend jaar sta je genoteerd... hahaha

Heel veel plezier alvast in de Filippijnen!!

Groet, Rena :wink:

Ondanks dat de aanmeldingen binnen komen, ben ik nog steeds op zoek naar informanten voor de "Fietsers informeren Fietsers" stand en John Telleman zoekt ook nog een aantal mensen.

Je bent dus van harte uitgenodigd om de beurs eens op een andere wijze te beleven... in gezelschap van mede Wereldfietsers!!

Twijfel niet en meld je aan!!

Groet, Rena :wink:

Informanten zijn nog steeds van hart welkom!!!

renaw schreef:Ondanks dat de aanmeldingen binnen komen, ben ik nog steeds op zoek naar informanten voor de "Fietsers informeren Fietsers" {...knip}
Geldt dat voor bepaalde onderwerpen of landen?
Ik heb mezelf al aangemeld overigens.
Leon

Informanten m.b.t. Afrika, Amerika, Australie/New Zealand zijn nog steeds van harte welkom!!!

Tijdens de beurs zal er ook een informatietafel zijn voor en door Wereldfietser jongeren, gericht op de leeftijd van 15 tot 21 jaar !!

KAMPEERDERS GEZOCHT !!!!

Beste mensen,

Wederom zijn we ook dit jaar weer op zoek naar mensen die tijdens de Fiets- en Wandelbeurs (3 en 4 februari 2007) hun tentje op willen slaan in de RAI te Amsterdam.

Het is de bedoeling dat we in het ondergedeelte van de RAI een kleine camping gaan bouwen, net zoals vorig jaar. De bedoeling hiervan is dat de beursbezoekers een babbeltje kunnen maken met en een kijkje kunnen nemen bij de gebruiker van kampeerspullen.

Dus heb je een vrijstaande tent, campingstoeltje, slaapmatje, slaapzak, een bepakte fiets, wat wasgoed aan een lijntje of wat je dan ook normaal gesproken mee neemt naar de camping en zin en tijd om hieraan mee te werken, laat het me dan z.s.m. weten!!

Het is een uitermate geschikt moment om over je spullen, reizen en ervaringen te vertellen.

Alvast bedankt!
Groet, Rena

ps:
1. Deelnemers van de camping in de RAI ontvangen een gratis toegangskaart voor de beurs. Hiermee kunnen je het gebouw in- en uitlopen en de dialezingen en de stands tijdens de beurs bezoeken.

2. In de RAI kunnen geen haringen de grond in, dus bedenk een andere oplossing om je tent overeind te houden.