Wie kan mij vertellen wat het waarschuwingsniveau betekent dat ik in mijn Gebruikersprofiel heb staan? Ik heb waarschuwingsniveau "1".
Meer specifiek:
1. Welke niveaus zijn er?
2. Wat betekenen de niveaus?
3. Welke regels hanteert de Moderator voor het aanpassen van een niveau?
In de forumregels vind ik hier geen antwoord op. Er staat wél:
"Waarschuwing
Bij overtreding van de forumregels kun je een waarschuwing krijgen. De moderator zal altijd aangeven welke regel overtreden is, gebruikmakend van de nummering hierboven.
Wanneer je wel of niet een waarschuwing krijgt is niet altijd in regels te gieten. Sommige regels zijn heel helder, maar andere overtredingen zijn lastiger te beoordelen. Het is aan de moderatoren om te bepalen of je uitlatingen schadelijk zijn voor de sfeer. Als je herhaaldelijk een negatieve invloed hebt op de discussie - zonder dat er specifieke regels worden overtreden - dan zijn de moderatoren alsnog bevoegd om je toegang te ontzeggen.
De moderatoren doen hun best om rechtvaardig en onpartijdig te oordelen."
Meer specifiek:
1. Welke niveaus zijn er?
2. Wat betekenen de niveaus?
3. Welke regels hanteert de Moderator voor het aanpassen van een niveau?
In de forumregels vind ik hier geen antwoord op. Er staat wél:
"Waarschuwing
Bij overtreding van de forumregels kun je een waarschuwing krijgen. De moderator zal altijd aangeven welke regel overtreden is, gebruikmakend van de nummering hierboven.
Wanneer je wel of niet een waarschuwing krijgt is niet altijd in regels te gieten. Sommige regels zijn heel helder, maar andere overtredingen zijn lastiger te beoordelen. Het is aan de moderatoren om te bepalen of je uitlatingen schadelijk zijn voor de sfeer. Als je herhaaldelijk een negatieve invloed hebt op de discussie - zonder dat er specifieke regels worden overtreden - dan zijn de moderatoren alsnog bevoegd om je toegang te ontzeggen.
De moderatoren doen hun best om rechtvaardig en onpartijdig te oordelen."