Na hrt afgelopen jaar een paar dagen door Nederland gefiets te hebben, wil ik aankomend jaar naar Duitsland. Berlijn en Leipzig staan beiden op mijn wishlist. Ik heb 2 weken de tijd, dus moet lukken.
Qua overnachting wil ik het doen met coachsurfing, hostels, vrienden op de fiets.
Maar qua bepakking ben ik nog wat onwetend. Ik wil graag ook van mijn fiets af kunnen stappen en bijvoorbeeld een museum of een monument bezoeken. Hoe doen jullie dat, bagage laten zitten? Of?
Zelf bedenk ik nu een goede rugtas en onder de snelbinders.
Qua kleding dacht ik 2 setjes fietskleding. (mtb broekje met dunne zeem?) En 1 setje normaal voor als ik een dagje niet op de fiets zit. Daarnaast natuurlijk toiletartikelen en laders enzo...
Ik ben erg benieuwd naar jullie gedachten en tips!
Ik heb er nu al zin in!
Qua overnachting wil ik het doen met coachsurfing, hostels, vrienden op de fiets.
Maar qua bepakking ben ik nog wat onwetend. Ik wil graag ook van mijn fiets af kunnen stappen en bijvoorbeeld een museum of een monument bezoeken. Hoe doen jullie dat, bagage laten zitten? Of?
Zelf bedenk ik nu een goede rugtas en onder de snelbinders.
Qua kleding dacht ik 2 setjes fietskleding. (mtb broekje met dunne zeem?) En 1 setje normaal voor als ik een dagje niet op de fiets zit. Daarnaast natuurlijk toiletartikelen en laders enzo...
Ik ben erg benieuwd naar jullie gedachten en tips!
Ik heb er nu al zin in!