Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] exal sp 19 26 inch achterwiel - Forum Wereldfietser

[TKA] exal sp 19 26 inch achterwiel

T.K.A.G. slechts een paar weken oude Exal 26 inch achterwiel,
met 40 DT Alpine 3 spaken. Een keer op gefietst. XT naaf

Wegens beeindiging hobby.

Nieuw waarde (kijk op de site van Bike4travel) 200 euro

Nu 125 euro met Banden van goed merk 140 euro

Alleen bellen 06-44545044

mario

nog steeds te koop

Als je hobby beëindigd waarom verkoop je dan alleen maar een los achterwiel en niet de hele fiets? :o

Waarom willen mensen altijd alles weten je hebt dit wiel nodig of niet. de rest is niet belangrijk :roll:

Blijkbaar wil jij wel weten waarom ik wil weten waarom......... enz.

Nou dat zal ik je dan uit de doeken doen, het is héél simpel; omdat de meeste mensen op een complete fiets rijden, en niet op een los achrterwiel.

kan jij dan uitleggen waarom fietsen zaken dan wel die zelfde wielen verkopen?

mario schreef:kan jij dan uitleggen waarom fietsen zaken dan wel die zelfde wielen verkopen?
Omdat die er hun brood mee verdienen, en ze geen hobby aan het beëindigen zijn en ook zij meestal complete fietsen verkopen.

heren, heren,

er wordt een velg te koop aangeboden. Toch niet een velg met de levensloop van de verkoper. In een winkel vraag je toch ook niet eerst de hele doopceel op van de verkoper.

Groet,
Robbert.

eliart schreef:heren, heren,

er wordt een velg te koop aangeboden. Toch niet een velg met de levensloop van de verkoper. In een winkel vraag je toch ook niet eerst de hele doopceel op van de verkoper.
Voorop gesteld: Mario gaat z'n gang maar en kan te koop aan bieden wat hij wil hier op fietsgebied en wanneer, wat mij betreft, en is daarbij niemand verantwoording bij schuldig. (dus ook niet aan mij) Mijn uitgangspunt was alleen (en misschien had ik dat ook meteen moeten schrijven) dat een complete fiets te koop aanbieden een interessantere-aantrekkelijkere optie is, dan alleen een wiel. Bij mij komt dit over als alleen maar de schouderband aanbieden inplaats van de complete stuurtas waar je toch niks meer mee doet omdat je niet gaat fietsen. Dat bevreemd een beetje.
Inzicht geven in de zaken die je wilt verkopen kan het het artikel wat je wilt verkopen ook aantrekkelijker maken voor een eventuele koper, inplaats van bot te reageren. :wink:

Haike schreef:
eliart schreef:heren, heren,

Voorop gesteld: Mario gaat z'n gang maar en kan te koop aan bieden wat hij wil hier op fietsgebied en wanneer, wat mij betreft, en is daarbij niemand verantwoording bij schuldig. (dus ook niet aan mij) Mijn uitgangspunt was alleen (en misschien had ik dat ook meteen moeten schrijven) dat een complete fiets te koop aanbieden een interessantere-aantrekkelijkere optie is, dan alleen een wiel. Bij mij komt dit over als alleen maar de schouderband aanbieden inplaats van de complete stuurtas waar je toch niks meer mee doet omdat je niet gaat fietsen. Dat bevreemd een beetje.
Inzicht geven in de zaken die je wilt verkopen kan het het artikel wat je wilt verkopen ook aantrekkelijker maken voor een eventuele koper, inplaats van bot te reageren. :wink:
Haike,

Daar heb jij natuurlijk weer gelijk in.
Over tot de orde van de dag dan maar.

Groet, Robberrt

foutje dubbele post.

Nou, even speculeren dan.... :D

Zo vreemd vind ik dat namelijkniet.
Mogelijk is het originele achterwiel nog lang niet versleten. EN is enkel dit sterke achterwiel extra om met bagage te kunnen rijden. EN is er al een koper voor de fiets die niet het extra wiel wil.... :lol: :o :lol:

Roald schreef:Nou, even speculeren dan.... :D

Zo vreemd vind ik dat namelijkniet.
Mogelijk is het originele achterwiel nog lang niet versleten. EN is enkel dit sterke achterwiel extra om met bagage te kunnen rijden. EN is er al een koper voor de fiets die niet het extra wiel wil.... :lol: :o :lol:
Dat lijkt me een hele aannemelijke uitleg, maar als de OP die geven had, was het meteen geen speculatie meer geweest, en waren we daar ook vanaf :lol: En aangezien ik weet wat voor een grote schade speculatie kan aanrichten, heb ik dat trachten te voorkomen door een vraag te stellen, alleen werd dat blijkbaar niet zo geapprecieerd.

Haike,

Er zijn veel mensen die er achter komen dat zij toch een sterker achter wiel willen hebben, zoals al zo vaak die vraag is gesteld, wat is een sterk achter wiel.

Het frame van mijn fiets is niet goed meer en daarom verkoop ik alleen dat wiel.
IK wil het nieuwe jaar goed maar vooral eerlijk beginnen en mensen die voor de eerste keer gaan fietsen geen rad voor de ogen draaien .

Daarom verkoop ik alleen dat gene wat echt goed is.

IK had namelijk geen zin om dit alleemaal op te schrijven. IK dacht namelijk als je naar dit wiel op zoek bent dat heb ik er een te koop. Simpel toch.

En Haike ik doe niet vervelend tegen jou, Maar aangezien mijn advertentie niet voor jou is bedoelt, omdat jij geen wiel zoekt, kunnen wij deze nodeloze discussie heel sompel eindigen door niet meer te reageren op zo,n advertentie, tenzij je toevallig op zoek bent naar dat ene wiel.

IK wens een ieder een goed en gezond nieuwjaar.

mario

mario schreef:

IK wens een ieder een goed en gezond nieuwjaar.

mario
Dat is wederzijds Mario :lol:
mario schreef:T.K.A.G. slechts een paar weken oude Exal 26 inch achterwiel,
met 40 DT Alpine 3 spaken. Een keer op gefietst. XT naaf

Wegens beeindiging hobby.

Nieuw waarde (kijk op de site van Bike4travel) 200 euro

Nu 125 euro met Banden van goed merk 140 euro

Alleen bellen 06-44545044

mario
En toch vind ik het ook een vreemde advertentie met name de aanvullig, met banden van een goed merk? een keer op gefietst en nu stop je er al mee!!!.
Ik krijg zoiets van een foute advertentie

Kan jij dan fietsen zonder banden. Omdat dit een duur wiel was, heb ik er ook een goede binnenen en buiten band bij gekocht.

En waar je rare opmerking op slaat begrijp ik niet helemaal.

Nu begrijp ik waarom jij zwarte kees heet, jij werk zeker veel zwart.

Ps Jullie zijn op een simpele advertentie weer lekker bezig.

Jongens, stoppen nou met vervelend tegen elkaar zijn. Hier is iemand die een goed wiel wil verkopen voor een heel redelijke prijs. Dat het (op welke manier dan ook) zover is gekomen is sneu voor hem, maar geen reden erg door te zeuren.
Wim