Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eurotrip - Forum Wereldfietser

Eurotrip

Hoi hoi mensen,

In de zomer van 2007 wil ik voor een jaar vertrekken om door Europa te fietsen. Ik ben nog op zoek naar iemand die dezelfde droom wil waar maken, dus iemand die met mij de reis zou willen maken. Ik ben zelf net 18 geworden, en als het goed is slaag ik aan het einde van dit schooljaar voor het VWO examen. Een jaar fietsen lijkt me een mooie stap tussen school en eventueel verder studeren.

Groeten,

Chris

Wie oh wie zou 2007 een jaartje willen fietsen met Chris???

Waarom trouwens Chris wil je binnen Europa blijven?

En zou je nog iets meer informatie kunnen geven, zoals:

- Hoeveel kilometer denk je per dag ongeveer te gaan fietsen?
- Kamperen of hotelletjes?
- Zelf koken of uiteten?
- Natuur, cultuur, architectuur of welke interesse dan ook?
- Welke landen zou je aan willen doen?
- Een zelf bedachte route of bestaande routes fietsen?

Zo, genoeg om op te antwoorden en borden vol info voor geinteresseerden!

Groet,
Rena Wolf
Secretaris van vereniging de Wereldfietser
- Hoeveel kilometer denk je per dag ongeveer te gaan fietsen?
Dat zal ergens tussen de 50 en 100 km zijn. Dat lijkt mij makkelijk haalbaar. Ik heb een route uitgestippeld van 15.000 km, die ik wil gaan verdelen over zo'n 300 fietsdagen

- Kamperen of hotelletjes?
Kamperen, herbergen, misschien een keer lukraak bij iemand aanbellen. Alleen in noodgevallen een hotel.

- Zelf koken of uiteten?
Zoveel mogelijk zelf voor de maaltijd zorgen.

- Natuur, cultuur, architectuur of welke interesse dan ook?
Hoofdzakelijk natuur, en een beetje van alles.

- Welke landen zou je aan willen doen?
België, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Slovenië, Slowakije, Hongarije, Polen, Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Schotland, Engeland.

- Een zelf bedachte route of bestaande routes fietsen?
Deels zelf bedacht, en deels volgens bestaande routes. Bijvoorbeeld de St. Jacobsroute en de North Sea Cycling Route.