Leon dat is inderdaad een goede optie om de rechten op de foto's te houden. Dank.
Anderzijds houd ik van eenvoud... dat vond ik nu net zo makkelijk met die synchronisatie.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Leon dat is inderdaad een goede optie om de rechten op de foto's te houden. Dank.
Wat bedoel je hier? Ik wist niet dat het uploaden van materiaal op WP iets met de rechten deed. Wellicht bij de gratis hosting bedoel je? Ik zie namelijk juridisch niet zo goed waarom je rechten overdraagt als je foto's upload naar een blog met een domeinnaam dievan jou is, en naar hostingruimte waar je voor betaald.
Ik ben het niet eens met je opmerking dat die eigen webstek zo makkelijk is. Ja, je kan meer maar je moet ook meer regelen. Denk bv alleen maar aan het maken van backups, het up to date houden etc. Als je dat leuk vindt en of technisch onderlegd bent is dat prima. Als je dat niet kan of wilt, ben je m.i. beter af met iets bij wordpress,com.bdr schreef: ↑do 12 sep, 2019 10:54WordPress, de software, is altijd gratis want Open Source.
WordPress.com biedt gratis webruimte aan in de vorm van een preïinstalleerde WordPress blog met beperkingen.
Als je met WordPress wil werken kan je beter je eigen webstek kopen, dan kan je van alle plugins gebruik maken. De meeste hosters hebben tegenwoordig 1-click installs voor WordPress omdat dat zo populair is.
Dat is nu net waar WordPress sterk in is, de software kan zichzelf automatisch updaten en er zijn veel mogelijkheden om automatisch backups te laten maken naar bv Google Drive enz...wim59 schreef: ↑do 12 sep, 2019 17:03Ik ben het niet eens met je opmerking dat die eigen webstek zo makkelijk is. Ja, je kan meer maar je moet ook meer regelen. Denk bv alleen maar aan het maken van backups, het up to date houden etc. Als je dat leuk vindt en of technisch onderlegd bent is dat prima. Als je dat niet kan of wilt, ben je m.i. beter af met iets bij wordpress,com.
De app (plugin) is geïnstalleerd en nu kunnen foto's rechtstreeks vanuit Lightroom naar de Wordpress media bibliotheek worden geëxporteerd in een vooraf gekozen resolutie, grootte, etc. Dat is al een stuk eenvoudiger!nicolevelo schreef: ↑vr 13 sep, 2019 13:14Ah, die ga ik eens proberen. Dank voor de tip! Ik laat nog wel weten of het lukt.
Zo langzamerhand erg benieuwd naar je blog, ga je hem hier delen Nicole?nicolevelo schreef: ↑vr 13 sep, 2019 17:30De app (plugin) is geïnstalleerd en nu kunnen foto's rechtstreeks vanuit Lightroom naar de Wordpress media bibliotheek worden geëxporteerd in een vooraf gekozen resolutie, grootte, etc. Dat is al een stuk eenvoudiger!