Leon schreef: ↑vr 13 sep, 2019 19:11
Ik krijg met de link het verzoek om in te loggen bij google, omdat google graag wil weten welke foto's ik wanneer bekijk, hoe lang, in welke volgorde, van wie die foto's zijn en verder alle data die ze te pakken kunnen krijgen. Maar ik heb geen google-account en ik wil dat ook niet. Dus ik denk dat je ergens de mogelijkheid over het hoofd hebt gezien om de foto's ook voor niet-ingelogde wereldburgers openbaar te maken en daarvan de link te nemen.
Ik heb wel een Google-account, maar dat brengt me toch ook niet verder.
Ik zie twee opvallende verschillen met de URL die Ronald plaatste:
- in de URL van Ronald komt het woord share voor, bij die van Martin staat op die plaats "album"
- de URL van Ronald is heeeeel veeeeel langer, is de URL van Martin wellicht geamputeerd?
Peter
(die de foto's er gezellig en leuk uit vindt zien en overweegt om ook eens naar een kampeerweekend te gaan, maar altijd nogal opziet tegen grote gezelschappen, en zeker als heel veel van de aanwezigen elkaar al veel vaker gezien hebben; maar een voordeel van de eerste keer is wel dat het niet vreemd is dat je helemaal geen namen weet, dat komt pas bij de tweede keer
)