Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september

126 berichten
Ik heb gekookt en inge leren kennen. Geweldige vrouw.

De rest natuurlijk ook.

Ook leuk om Mirjam Wouters ontmoet te hebben. Volgde haar tijdens haar wereldreis.

Mario
Een mooi jubileumweekend zo te zien. Ik kon er helaas niet bij zijn. Dit weekend valt vaak in mijn eigen vakantie (ook leuk). Zo te zien waren er voldoende fietsers aanwezig. 8)
Ik had mij trouwens niet aangemeld.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 08 sep, 2019 23:04

Het verschil met 2018 is, dat er nogal opvallend veel mountainbikes stonden.
Nog niet genoeg, op naar een hoger percentage noppenbanden ;)
Gezellig en mooi jubileum. Ondanks de slechte weersvoorspellingen, die misschien de oorzaak waren van de vele afmeldingen, viel het weer reuze mee. Zaterdag tijdens de puzzel tocht zon en één bui en een heel kleintje tijdens het eten. Heerlijk gegeten, lekker gefietst en een geweldig leuke avond met quiz. Op de
zonnige zondag werd het jubileum afgesloten met een feesttaart en konden we terugzien op een prachtig weekend.

Iedereen bedankt voor zijn inzet en komst.

Ik heb van het hele weekend een honderdtal foto's gemaakt. Vanaf de opbouw tot aan het afbreken. Ik ga ze uitzoeken en dan komt er een link.

Ronald van der Perk.
"Vele afmeldingen" is dan weer jammer, had ik bij de organisatie van mijn Pinkstertocht ook last van. Doet geen recht aan de inspanning van de vele vrijwilligers. Wellicht toch iets minder vrijblijvend door vooraf (iets van) inschrijfgeld te verlangen?
Inderdaad Bert. Mag hopen dat de maaltijd met alle inschrijvers ook vooraf afgerekend was. Beetje erg lullig om inkopen te doen voor maaltijden voor mensen die niet komen opdagen.
Ronald van der Perk schreef:
ma 09 sep, 2019 17:19


Ik heb van het hele weekend een honderdtal foto's gemaakt. Vanaf de opbouw tot aan het afbreken. Ik ga ze uitzoeken en dan komt er een link.

Ronald van der Perk.
Leuk! Kijk ernaar uit!
Ik ben nog bezig met het bewerken van foto's. Maar ik laat er wel een vijftal zien.

DSCF3407.jpg
DSCF3419.jpg
DSCF3456.jpg
DSCF3564.jpg
DSCF3472.jpg
Oh, ik ben te vroeg weg gegaan. Nu ben ik mijn bidon mis gelopen :(

Mario
Foto's van Loes:
signal-2019-09-09-203340.jpg
Voorbereiding

signal-2019-09-09-203340-1.jpg
Anja heeft een medaille verdiend

signal-2019-09-09-203559.jpg
Allemaal een bidon. Het eten staat klaar.
Beste wereldfietser,

Ik wil je hartelijk danken voor je inzet voor, tijdens en na het jubileumweekend van de Wereldfietser op de Harskamperdennen. Zonder jouw tomeloze inzet was dit allemaal niet mogelijk geweest.

Ik heb gezien dat de mensen volop hebben genoten van het weekend, dat er niemand is verdwaald tijdens de tochten, dat er eten en drinken in overvloed was, dat er veel gelachen is tijdens de pubquiz en dat bijna iedereen een prijs gewonnen heeft (die dan ook in ruime mate voorhanden waren).

Het was geweldig om zo’n grote club mensen samen te zien en te zien genieten van de gezelligheid.

Hopelijk tot binnenkort.

Met vriendelijke groet,

Michiel Maiwald
Bestuurslid Activiteiten
Wat een leuke reacties. Heel erg jammer dat we er niet bij konden zijn. We hadden een luxeprobleem, twee fietsactiviteiten in een weekend. Goed om te zien dat het met de groep goed gaat. En wat een enorm menu weer. Volgens mij mogen we Inge wel op onze knietjes bedanken voor al haar inzet. Chapeau!
Er heeft zich maar één persoon met zijn e-mail adres bij mij gemeld, zodat ik de 73 foto's van de Harskamperdennen per WeTransfer aan hem heb verzonden. Wie heeft nog meer belangstelling voor? Het zijn echt leuke foto's. Stuur mij maar een PB.
Thuisgekomen, en bemerkt dat ik de knooppunten van de puzzelrit niet heb :( . Ik vond het een prachtige route en wil 'm vaker rijden.
Waar kan ik deze vinden/wie wil me die route toesturen?

Ger
Ger64 schreef:
wo 11 sep, 2019 16:48
Thuisgekomen, en bemerkt dat ik de knooppunten van de puzzelrit niet heb :( . Ik vond het een prachtige route en wil 'm vaker rijden.
Waar kan ik deze vinden/wie wil me die route toesturen?

Ger
Kan je die niet terugvinden op de kaarten in de website van Fietsknooppunten, waar je op basis van je herinneringen je toch misschien terug kunt traceren?
Kijk je leuk terug naar de Harskamperdennen, of heb je dit weekend helaas gemist?
Het volgende traditionele kampeerweekeinde van de Wereldfietser komt er al weer snel aan: het najaarsweekeinde in Bosschenhoofd op 27 september. Met het Pizzabakfestijn.
Zie elders op dit forum en bij de activiteiten op de website van de Wereldfietser.
Marco Meijerink schreef:
di 10 sep, 2019 09:40
We hadden een luxeprobleem, twee fietsactiviteiten in een weekend.
Ook Corrie en ik hadden zo'n luxeprobleem. Wij kozen uiteindelijk voor een weekend met twee andere wereldfietsers, die na bijna vijf maanden weer in de buurt waren. Gelukkig hebben we de ukelele niet gemist, want die kwam zondagmiddag zowaar naar ons toe ;-).
Tsja, de twee andere wereldfietsers waren net te laat maar waren erg blij met het prive concert van Loes.
IMG_3085.JPG
001-IMG_1021.JPG
Dag allemaal,

Zoals ik al eerder schreef heb ik een honderd tal foto's gemaakt die ik nog moest uitzoeken. Welnu, dat is klaar en als je ze wilt zien kan dit via onderstaande link.

Mocht je de hele serie zelf willen hebben dan kan ik ze met hoge resolutie via wetransfer naar je toesturen. Stuur mij even een PB.

https://photos.google.com/share/AF1QipP ... FWSy1Pd1Z3

Bijlagen

Op facebook werd het ook al gesignaleerd: We zijn inmiddels wel een seniorenclub, het plaatsen van veel plaatjes met bejaarden :D helpt niet mee een jongere doelgroep aan te trekken. Wellicht heeft het bestuur tijdens de ledenvergadering van afgelopen weekend uiteengezet hoe het onvermijdelijke uitsterven van de vereniging over een jaar of 10 (want dan zijn we inmiddels allemaal 70+) te voorkomen.