Ik den ik maar even een nieuw draadje aan om mijn Santos3+ niet te vervuilen en om anderen slot info makkelijker te laten vinden.
Net even contact met Jorma gehad over sloten nav het gesprek wat hij met de ANWB heeft gehad over een fietsverzekering. Voor de 5 jarige verzekering met tracker is een ringslot een vereiste. Echter die gaan niet passen op 27.5 met 65 of 70mm banden.
Nu ben ik benieuwd naar jullie suggesties mbt tot ketting of vouwsloten of beugelsloten die wel ART gekeurd zijn maar geen tig kilo wegen. Dus geen Bordo graniet x plus dat 1.6kg weegt bijvoorbeeld.
En als je gebruikerservaring hebt dan houd ik me daar ook voor aanbevolen.
Zelf deze tegen gekomen:
AXA Vouwslot Foldable 1000 105cm met houder donkergrijs - een art 2 slot van 1.1kg.
Kryptonite Keeper 695 Vouwslot, 770gr. ART?
AXA 600 Folding Lock 95cm, 850GR ART?
AXA Bordo 6500 1.58 kg ART 2 (aan de zware kant)
ABUS Granit X–Plus 540 - 1460gr
Litelok SILVER series sloten - gewicht vanaf 630 gr ART 2
Litelock gold series ART?
Voor nu zou mij'n voorkeur een Litelok slot zijn en dan m'n vanwege het gewicht.
Net even contact met Jorma gehad over sloten nav het gesprek wat hij met de ANWB heeft gehad over een fietsverzekering. Voor de 5 jarige verzekering met tracker is een ringslot een vereiste. Echter die gaan niet passen op 27.5 met 65 of 70mm banden.
Nu ben ik benieuwd naar jullie suggesties mbt tot ketting of vouwsloten of beugelsloten die wel ART gekeurd zijn maar geen tig kilo wegen. Dus geen Bordo graniet x plus dat 1.6kg weegt bijvoorbeeld.
En als je gebruikerservaring hebt dan houd ik me daar ook voor aanbevolen.
Zelf deze tegen gekomen:
AXA Vouwslot Foldable 1000 105cm met houder donkergrijs - een art 2 slot van 1.1kg.
Kryptonite Keeper 695 Vouwslot, 770gr. ART?
AXA 600 Folding Lock 95cm, 850GR ART?
AXA Bordo 6500 1.58 kg ART 2 (aan de zware kant)
ABUS Granit X–Plus 540 - 1460gr
Litelok SILVER series sloten - gewicht vanaf 630 gr ART 2
Litelock gold series ART?
Voor nu zou mij'n voorkeur een Litelok slot zijn en dan m'n vanwege het gewicht.