Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

SNEL Kerstshow 27 t/m 30 december

169 berichten

Rutger schreef: Overigens is het vreemd dat niemand van de webbeheerders reageert. Iedereen kan zo maar lukraak berichten op het forum plaatsen.
Wie zwijgt stemt toe, lijkt mij !!

Rutger,

Een forum is wat anders dan een tijdschrift. Een tijdschrift wordt gemaakt door een redactie. Deze redactie is verantwoordelijk voor de inhoud en is gebonden aan een redactiestatuut en regels van de uitgever.
Dit Forum biedt gebruikers de mogelijkheid om rechtstreeks in het openbaar met elkaar te kunnen communiceren. Daar moet je geen filters tussen zetten.
Wel kunnen de beheerders ingrijpen als de regels overtreden worden. Die regels zijn: "Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers. De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet, of niets met fiets- en/of reis-thema's te maken hebben, zonder opgaaf van reden te verwijderen."
Ik heb deze zaken niet bij dit onderwerp Snel-activiteit kunnen ontdekken.

Dat jouw wintertrektocht nog steeds niet is opgenomen in de agenda is vervelend voor jou en voor mogelijke belangstellenden onder bezoekers van de site. Spreek het verantwoordelijk bestuurslid hier op aan! Dit heeft echter niets met de Snel-activiteit te maken.
Overigens staat de Snel-activiteit ook nog niet op de agenda!

Ik vind een aankondiging prima, wel zo handig in plaats van zelf constant alle sites af te struinen.

Als jullie nog even doorleuteren ga ik woensdag op mijn gemakje eens even buurte bij Snel. Ben benieuwd wat voor moois er allemaal is. :D

Leon schreef:Ik stel dus voor dat Snel hoofdsponsor wordt van dit forum en dat alle leden een nieuwe fiets krijgen :!: :wink:
Oeiiii, dan moet ik nu toch nog ff lid gaan worden;.... kost dat? Dat lidmaatschap, dan. :wink:

Leon schreef:EINDE VOORSTEL
Is het wat?
Leon
Ja, ik vind van wel.

bert sitters schreef: Ik denk dat wanneer echte grote commerciele jongens (of meisjes) ons forum denken te gaan gebruiken, dit nu juist een negatief effect voor hen zal hebben. Wereldfietsers zijn slim en kritisch: die pikken dat er echt wel uit!
Maar ondertussen staat het wel op het forum.......... :cry:

bert sitters schreef:Allemaal doet Snel niet, want ze hebben nog veel meer merken in huis.
Ja en ik mag aannemen dat ze daar ook geld op verdienen..

Haike schreef:
Maar ondertussen staat het wel op het forum.......... :cry:
Dan hebben diverse forumbezoekers weer flink wat stof om op te reageren. Daar is een forum toch voor. Voor die grote jongens werkt dat alleen maar negatief. Verder zien de echt grotere bedrijven ons forum echt niet zitten als promotie-instrument.

Haike schreef:
Ja en ik mag aannemen dat ze daar ook geld op verdienen..
Haike,

Ken jij een fietsenhandelaar die fietsen heeft staan, waarmee hij geen geld wil verdienen?
Dat jij nog geen lid bent?
Elders op de site tref je alle informatie over lid worden van de Wereldfietser en wat het kost.
Als je lid bent, kun je ook deelnemen aan de ledenvergaderingen en zo je invloed uitoefenen op het beleid van vereniging de Wereldfietser, dus ook over dit forum. De Algemene Ledenvergadering is het hoogste gezaghebbende orgaan van de Wereldfietser. Verder zijn de weekenden en trektochten van de Wereldfietser oergezellig.

Onder andere op de agenda:
- Do 28 Dec - 14 uur Bart van Zelst, lezing over aangepaste fietsen en reizen.
- Vr 29 Dec - Marco Kleijn van Global Cyclist: Fietsen in Cambodja / Cuba / Costa Rica.
- Za 30 Dec - 14 uur: Bert Sitters met fietsverhalen van over de hele wereld en om 15 uur: Harry Fietsenaar presentatie fietsreizen Griekenland.
Goh, denk ik leuk!!! want ik ben helemaal niet geinteresseerd in een 'Snel'
maar die andere dagen....waarom niet........

lees ik verder zit ik weer in diezelfde discussie als topic
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 4812&start :twisted:

Zo'n discussie is een geweldige manier om aandacht te krijgen!

Het verbaast mij dat degene die tegen zijn, niet een persoonlijke mail sturen naar de webmaster of degene die ze aanspreken.
Nee hoor, ze zorgen er notabene zelf voor dat dit item steeds bovenaan de lijst komt :-) Lachen hoor!

En je kan dit forum niet vergelijken met het tijdschrift De Wereldfietser/De Vakantiefietser. Dit forum is veel sneller en dynamischer dan ons tijdschrift. Een tot twee maanden voordat jullie het ontvangen is de inhoud al klaar. Voor die tijd wordt het dus geschreven. Dus voor actuele nieuwtjes en oproepen is het oude medium te traag.

:cry:

Hoi Eric en andere,

:) :lol: :D :shock:

Ik ben benieuwd naar je boek.

:) :D :o :lol: :P

Ik stoor me absoluut naar aan die reclame. Vind dit wel een leuk item.

:twisted: :evil: :roll: :wink: :cry: :oops: :roll:

Een Goois Matras van Beter Bed slaapt lekker. En het bier van Palm is ook lekker. Als je dorst wilt krijgen zie mijn website of lees mijn boek.

Schande Haike dat je nog niet lid bent. :D :) :( :o :lol: 8)

Bert kan je het bier verzorgen tijdens de nieuwjaarsbierborrel?

Rutger
lid van het eerste uur (1994)
www.rutgersreizen.nl

Rutger schreef:Vreemd genoeg staat mijn winterfietstrektocht (van 9 tot 11 februari) ondanks enkele verzoeken nog helemaal niet op de aktiviteitenkalender. Alleen een plekje in het forum is mijn deel. Ik vind dit zeer vreemd. Bij deze nog wat "reclame" voor deze tocht. Meldt je gerust aan. www.rutgersreizen.nl
Hallo Rutger.
De meeste mensen hebben een plekkie op het forum, waarbij ieder de kans krijgt om zijn website te vermelden. Wat een reclame! De verdere discussie over de activiteitenkalender is al eens gevoerd. Jammer dat je daar nu weer over begint. Meld je anders aan als activiteitencie lid!
Ik hoop dat er veel aanmelders komen voor je tocht.
Groetjes
Gudy
ps mijn weblog met wat foto's. http://gudyrooijakkers.spaces.live.com/
Dank je voor de reclame :lol:

Rutger schreef:
Bert kan je het bier verzorgen tijdens de nieuwjaarsbierborrel?
Rutger, de nieuwjaarsborrel op zondag 7 januari, 13:00 -17:00 uur, in de Kargodoor, Oude Gracht 36 te Utrecht wordt georganiseerd door de activiteitencommissie van de Wereldfietser.
Ik wil wel een biertje voor je inschenken bij Snel op 30 december. Na mijn lezing!

Smullen hoor, deze discussie.
Zet 'm op Rutger!

Zijn er ook stallingsmogelijkheden voor als ik voor de kerstshow op de fiets langs wil komen? Ik kom dan wel op mijn Van Herwerden.

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Niet iedere fietsenwinkel heeft een parkeerruimte voor fietsen hoor. Heeft John (V.H.) er eigenlijk een voor klanten?

bert sitters schreef:
Haike schreef:
Ja en ik mag aannemen dat ze daar ook geld op verdienen..
Haike,

Ken jij een fietsenhandelaar die fietsen heeft staan, waarmee hij geen geld wil verdienen?
Nee die ken ik niet, dat is ook niet het punt; Geld verdienen. Het gaat over de manier waarop, als je dat nog niet door hebt.....

Rutger schreef:
Schande Haike dat je nog niet lid bent. :D :) :( :o :lol: 8)
:wink:

willem.megens schreef:Smullen hoor, deze discussie.
Zet 'm op Rutger!
Pardon?? :cry: