Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Haken frontroller plus - Forum Wereldfietser

Haken frontroller plus

Afgelopen zomer ben ik de onderste haak van mijn Ortlieb frontroller Plus verloren. Heeft iemand enig idee waar ik losse onderdelen kan krijgen/bestellen?
goudje schreef:Afgelopen zomer ben ik de onderste haak van mijn Ortlieb frontroller Plus verloren. Heeft iemand enig idee waar ik losse onderdelen kan krijgen/bestellen?
Bij de betere outdoor winkels waar ze ook fietstassen verkopen, bij een fietsenwinkel die Ortlieb verkoopt? Volgens mij passen de haken van Vaude trouwens ook, maar misschien is er iemand hier die dat zeker weet?

Als ik het goed begrepen bedoel je deze: Ortlieb QL1 onderste haak
Zo ja, gelijk even bestellen.

Succes,

Robbert

Die was ik ook al tegengekomen op het net, maar die lijkt er niet op. Die van mij zit aan een ovaalvormige rail en is langer (de haak). Toch bedanmt voor het meedenken!

Op boven genoemde link kun je in de rechterkolom naar de website van ortlieb. Bij het genoemde produkt, frontroller plus. is een pdf-file te openen.

Wat je zoekt is blijkbaar QL2 rotatable anchoring hook.

Onderdelen van Ortlieb zijn bestelbaar.

Suur een mailtje naar bedrijf in bovengenoemde link en hij kan het vast en zeker voor je bestellen. :D