Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2e fietsreparatiecurus - nog enkele plaatsen vrij! - Forum Wereldfietser

2e fietsreparatiecurus - nog enkele plaatsen vrij!

Name: Marco Geurts

Email: marco_geurts@hotmail.com

Aanstaand weekend 20/21 april organiseert de Wereldfietser wegens overweldigende belangstelling een tweede fietsreparatiecursus. Er zijn nog enkele plekken vrij!
Cursuslokatie is weer Kiel Windeweer, Groningen, thuis bij fietstechneut Marten Gerritsen.
Niveau: van beginners (band verwisselen, derailleur afstellen) tot gevorderden (balhoofd stellen, trapas verwisselen).
Meer info bij Marco Geurts,

Name: Yvonne

Email: espi@dds.nl

De cursus was zeer interessant. Veel geleerd.

Wat heb ik geleerd, dat ik direct in de praktijk kan brengen?
Naast het afstellen van derailleurs gewoon stomweg hoe ik het snelst dat ventiel kan vinden.. Vaak als ik een band op moet pompen zie ik het ventiel over het hoofd... als ik nu had geweten dat de sticker er precies tegenover zit, dan had dat me heel wat tijd bespaard. Ook hoeven we nu niet meer alle spaken te tellen om te weten hoeveel spaken er in een fietswiel zitten..

Zomaar een greep uit een aantal wetenswaardigheden, opgedaan in Kiel Windeweer

Yvonne
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Iris de Hoog

Email: irisdehoog@hot,mail.com

Hm, ik ben dus te laat voor de extra cursus en nu is mijn vraag of er nog een extra-extra cursus wordt gegeven??? Zo niet, heeft iemand dan een tip waar ik anders een fietsreparatiecursus zou kunnen volgen?
Groet, Iris.
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Freek Verbakel

De Doe-zelf-school (met vestigingen in oa Amsterdam en Rotterdam bieden fiets-reparatie-cursussen aan.
Zie www.doezelfschool.nl
--- --- --- --- --- --- --- --- ---