Klopt, Castelfiorentino ergens tussen San Gimigiano en Empoli. Ik was op fiets terug naar Pisa voor de thuisvlucht en overnachtte in Castelfiorentino. Hoe heb je het opgelost?
De volgende foto is voor jou.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Klopt, Castelfiorentino ergens tussen San Gimigiano en Empoli. Ik was op fiets terug naar Pisa voor de thuisvlucht en overnachtte in Castelfiorentino. Hoe heb je het opgelost?
Vermoedelijk in Oost-Duitsland. Die typische dubbele ramen, vooral op de eerste verdieping, heb ik vaker in die contreien gezien. Ook de jeugdherberg van Leipzig, waar ik in 1991 heb overnacht, had dergelijke ramen. Volgens Streetview is het gebouw aan de Käthe Kollwitzstraße nu helaas gesloopt. Deze JH. had een fraai betimmerde Speisesaal, doodzonde! (zie foto onder)
Veel te moeilijk, zowat onmogelijk op te lossen. Een metalen wenteltrap naar een uitkijktoren of een voetgangersbrug met op de achtergrond een beeld van een vogel. Dat wordt een gezoek van hier tot Tokio.gerritdevries schreef: ↑vr 26 jul, 2019 20:19Ik ga er even vanuit dat mijn bevinding goed is, dus hier een nieuwe raadplaat:
18.jpg
Martin vraagt dus: Is de locatie ergens tussen Groningen en Tokyo?
Col de l’ Iseran?De tovenaar schreef: ↑za 27 jul, 2019 09:13Ik had 'm gevonden door te zoeken op uitkijktoren en aalscholver.
Hier nog een makkelijke:
foto.jpg