Let op: typefoutje in de url...De zomerupdate 2019 van www.archiescampinsg.eu staat nu online!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Let op: typefoutje in de url...De zomerupdate 2019 van www.archiescampinsg.eu staat nu online!
Hoe zit dit in de (iPad) app? Zijn die dat wel te zien en hoe onderscheiden we de verschillende soorten (Britse clubcampjnfs, tenten niet welkom) campings daar?archie schreef: ↑vr 27 dec, 2019 13:53
Op de vrijgekomen plaatsen vindt u nu de kleine Britse clubcampings die alleen toegankelijk zijn voor clubleden en dus ook alleen voor hen interessant zijn.
Hiermee hoop ik een hoop teleurstellingen te voorkomen voor kampeerders die aan de andere kant van de Noordzee willen kamperen. Mocht u geen clublid zijn van een van de twee organisaties - en dat zal voor de meesten gelden -, dan adviseer ik u dus deze meer dan 3000 campings niet te downloaden.
Voor tentkampeerders, die op relatief enorm veel campings in de UK niet welkom zijn, is nu ook aangegeven dat ze hier niet terecht kunnen.
Tot slot wens ik u een geweldig kampeerjaar toe in 2020!
Volgens mij verschilt het per veiligheidsregio wat er besloten is over campings.