Zoals de titel het zegt: even een pauze op deze verkoop. Ik ga mezelf eerst toch veilig stellen al een ander frame in huis te halen. Sorry hiervoor!
Een jaar geleden heb ik mij 2 touring wielen aangeschaft (met Rohloff naaf), met de mogelijkheid er af en toe eens een andere frame op te zetten. Nu is dat de Surly Ogre, maar dat mag gerust al een andere zijn. Niet dat ik er niet tevreden over ben, ....eerder uit de zin om nu en dan eens de ervaring van een andere frame te hebben.
In de foto de fiets zoals ik hem nu heb opgebouwd. Op 15 min demonteren schiet er enkel nog het frame over dat ik eventueel wel wil verkopen tegen een goede prijs mocht iemand een interesse in hebben.
Ik ben er zelf tevreden van, en zou mogelijks ook wel de Surly LHT eens willen proberen. Dat zien we later
Ik zou de balhoofden er op laten staan, tenzij je ze niet zou willen.
De shimano MT800 trapas mag er ook gerust bij hebben (die was iets van €30)
De originele doos van het frame krijg je ook bij.
Nieuwprijs:
Frame: 645 Euro
Balhoofd cane creak: 25 euro
Balhoofd onder Crhris King: 35 euro
Vraagprijs: €400
Een jaar geleden heb ik mij 2 touring wielen aangeschaft (met Rohloff naaf), met de mogelijkheid er af en toe eens een andere frame op te zetten. Nu is dat de Surly Ogre, maar dat mag gerust al een andere zijn. Niet dat ik er niet tevreden over ben, ....eerder uit de zin om nu en dan eens de ervaring van een andere frame te hebben.
In de foto de fiets zoals ik hem nu heb opgebouwd. Op 15 min demonteren schiet er enkel nog het frame over dat ik eventueel wel wil verkopen tegen een goede prijs mocht iemand een interesse in hebben.
Ik ben er zelf tevreden van, en zou mogelijks ook wel de Surly LHT eens willen proberen. Dat zien we later
Ik zou de balhoofden er op laten staan, tenzij je ze niet zou willen.
De shimano MT800 trapas mag er ook gerust bij hebben (die was iets van €30)
De originele doos van het frame krijg je ook bij.
Nieuwprijs:
Frame: 645 Euro
Balhoofd cane creak: 25 euro
Balhoofd onder Crhris King: 35 euro
Vraagprijs: €400