Additionally, paste this code immediately after the opening tag: laatste dagen tentoonstelling Herb van Drongelen - Forum Wereldfietser

laatste dagen tentoonstelling Herb van Drongelen

Eerder bij deze activiteiten werd de Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond' in het Muziekgebouw in Amsterdam al genoemd. Hij is nog tot en met a.s. zaterdag (18 november).

Als fotograaf kan ik zeggen: adembenemend! Niet alleen de fotografie is zeer de moeite waard, ook de presentatie. Hij heeft zijn foto's op drie lange rollen (ongeveer 15 meter per stuk) afgedrukt en die neergelegd op lange tafels. Zo heeft hij de tijd en de kilometers voelbaar gemaakt.

Vette aanrader!
bikelike schreef:Eerder bij deze activiteiten werd de Fototentoonstelling 'Op de fiets de wereld rond' in het Muziekgebouw in Amsterdam al genoemd. Hij is nog tot en met a.s. zaterdag (18 november).

Als fotograaf kan ik zeggen: adembenemend! Niet alleen de fotografie is zeer de moeite waard, ook de presentatie. Hij heeft zijn foto's op drie lange rollen (ongeveer 15 meter per stuk) afgedrukt en die neergelegd op lange tafels. Zo heeft hij de tijd en de kilometers voelbaar gemaakt.

Vette aanrader!
Wordt de fototentoonstelling over enige tijd ook nog in andere plaatsen gehouden?

Geen idee of de tentoonstelling ergens anders gaat 'hangen'. Ik heb Herb gemaild, nog geen antwoord.

Inderdaad mooie foto's. Hij is echt lang weg geweest. De expositie in andere vorm heeft ook gehangen in de IJsbreker aan de Amstel.
Hij had zo'n 75 foto's hangen. De foto's hadden de afmeting 20 x 30 cm. Ik miste diepgang in de expositie en afbeeldingen van hoe mensen leven en wonen. Maar dat is een persoonlijke voorkeur. Wel bewondering voor dat hij zo lang heeft gezworven met zijn fiets.