Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Scandinavië juli en augustus 2019 - Forum Wereldfietser

Scandinavië juli en augustus 2019

Ik ga in juli en augustus dit jaar in Scandinavië fietsen en ik zou het leuk vinden dit niet alleen maar met een groepje fietsgenieters te doen: samen een mooie tocht uitstippelen, open minset, humor.
Zelf ben ik 35 jaar, en fietsliefhebber, nu vooral wielrenfiets. Ik heb jaren geleden al enkele tochten in Europa gemaakt met een vriendin, en 3 jaar gelden ben ik 4 weken alleen op pad geweest in Thailand en Laos.

Er ligt nog veel open, maar waar ik nu aan denk:
- ongeveer 8 weken weg, een stuk aanhaken, sta ik ook voor open.
- in ieder geval een stuk door Zweden
- naar de Noordkaap
- een ronde of naar eindpunt en terug met een trein
- kamperen, nou ja ik heb mijn grenzen als het gaat om regen..
- ongeveer 80-100 km per dag met ook af en toe een rustdag, afhankelijk van bezienswaardigheden, de fysieke en mentale staat en het weer :-)

Lijkt het je wat, laat het me weten. Hieronder of in een persoonlijk bericht.
Hey Willeket,

mij trekt de zwarte zee... (zie berichtje:)
Maar tegelijkertijd zat ik ook aan de Jutland route te denken! Begin jij in Denemarken of in Zweden? Ik kan namelijk niet zo lang, eventueel dan het eerste stuk samen¿!

Wie weet...
Hoi Willeke,

Zweden en Noorwegen / Noordkaap lijkt me heel leuk! Ben al vaker in beide landen geweest en vind het daar super mooi, maar nog niet eerder op de fiets.

Heb je al een groepje samen kunnen stellen? Ik ben man, 42 jaar, heb al verschillende lange en korte fietsvakanties gedaan (en doe sinds 1-2 jaar ook aan wielrennen ; ). Voor mij gaat het bij tochten vooral om de beleving van het fietsen en mooie landschappen en goede sfeer. Een aantal jaren terug heb ik via het forum een aantal andere fietsers leren kennen en in NL dagtochten gemaakt. Het klikte met 2 van hen (man en vrouw) zo dat we toen samen een fietstocht naar Frankrijk hebben gemaakt. Ondertussen zijn ze allebei getrouwd / samenwonend en/of kinderen dus hebben ze minder tijd om nog te fietsen. Dus lijkt me heel leuk om weer wat andere fietsers te leren kennen : )

Ik ben nu een paar vakantie opties aan het verkennen. Eén daarvan is een fietsvakantie. Daarom en omdat ik Zweden en Noorwegen prachtig vind, stuur ik je een bericht om even te horen hoe het staat met jouw reisplannen. Ik ben benieuwd!

Groet, Tomek
Hoi Willeke,

ik heb je een pb gestuurd.

Groetjes,
Marlon
Hi Willeket,
Scandinavie trekt mij ook wel aan.
Was al eens in Finland, of is dat geen Scandinavie?
Heb je al n groepje kunnen formeren?
Zou er wel deel vanuit willen maken indien we elkaar nog kunnen ontmoeten.
Wie weet komt het er nog van,
Groet Roald (60)