Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] reisgidsen Turkije, Iran, Centraal Azie - Forum Wereldfietser

[TKG] reisgidsen Turkije, Iran, Centraal Azie

Hoi!

De wereldreis komt dichter en dichterbij, de kaarten zijn gekocht en de landen staan vast. Tijd voor de details dus :D

Ik ben opzoek naar reisgidsen voor Turkije, Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadzjikistan en Kyrgisie

LP, Reiseknowhow, Footprint, maakt niet uit.
Wie kan me aan deze gidsen helpen?

Alvast bedankt en fiets de wereld,
Whisky

En wanneer gaat de wereldreis beginnen???

Hoi!

In mei vetrtekken we vanaf Istanbul of Athene. Eerder kan ik niet vertrekken en ik moet dus noodgedwongen de Balkan links laten liggen helaas. Ik rij samen met Toon, een belgische wereldfietser.

Fiets de wereld (hopelijk snel met reisgidsen),
Whisky

En, hebben jullie ook een website? Sturen jullie nieuwsbrieven? Laten jullie nog berichten achter op het forum? Ben zelf namelijk wel benieuwd hoe de reis zich gaat ontwikkelen... Kortom zijn jullie avonturen straks te volgen?

Groet, Rena :wink:

ps: De buitenlandtrektocht in Duitsland laat dus nog even op zich wachten... hahaha

Hoi,

Op dit moment hebben we nog geen website maar als alles volgens plan verloopt zal het via een Blog achtige site te volgen zijn samen met korte updates via dit forum.
We moeten eerst nog een beetje oefenen want we heb geen enkele ervaring met websites bouwen en zo.
Als het zover is laten we het iedereen natuurlijk weten :D

Die reisgidsen komen dan zeker van pas...

Fiets de wereld (hopelijk snel met reisgids),
Whisky