Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 411 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33583 berichten
Ik vond het een prima plaatje. De volgende:
9.jpg
gerritdevries schreef:
do 30 mei, 2019 21:51
Ik vond het een prima plaatje. De volgende:
9.jpg
De uiterst zuidwestelijke kust van Portugal?
@gerritdevries: Technisch vraagje: hoe doe je dat om een foto in te voegen die niet kan worden opengeklikt?
nicolevelo schreef:
vr 31 mei, 2019 10:13
@gerritdevries: Technisch vraagje: hoe doe je dat om een foto in te voegen die niet kan worden opengeklikt?
Kleine foto uploaden. 600 px als ik de handleiding lees viewtopic.php?f=6&t=30412
Ik was op mijn laatste fietstocht door Nederland (10 provinciën route, wederom met dank voor de inspiratie aan Hans van der Veeke) op een camping aangeland met wel zeer bijzondere kleurstelling in de doucheruimtes. Overigens zeer verzorgd! Dat wel... De vloer komt er niet helemaal uit want dat zijn in werkelijkheid dus glitters.

Nee, ik was niet in de damesdouches verzeild geraakt en het is geen specifieke doelgroepencamping, Hoewel er wel sprake is van een bepaalde thematiek :wink:
Rose washokjes.jpeg
Mijn vraag is natuurlijk: Op welke camping staat deze sanitair voorziening?
Was Gerrit's kust al geraden?
Martin E. van Doornik schreef:
vr 31 mei, 2019 09:57
De uiterst zuidwestelijke kust van Portugal?
Ja, heel goed Martin. Maar het mag wel ietsjes preciezer, toch?
Vlakbij Cabo de Sao Vicente volgens mij.
Nee, daar is het niet.
gerritdevries schreef:
vr 31 mei, 2019 22:11
Martin E. van Doornik schreef:
vr 31 mei, 2019 09:57
De uiterst zuidwestelijke kust van Portugal?
Ja, heel goed Martin. Maar het mag wel ietsjes preciezer, toch?
Maar ik ken Portugal niet behalve de noordelijke Costa Verde, waar ik in 1990 met m'n gezin heb gekampeerd.
Laat ik aan de andere winnaar over.
Het is het schitterende, en druk bezochte kustrondje bij Aljezur. Aan te bevelen.
Wellicht dat dit plaatje beter te duiden is.
20190530_102358.jpg
gerritdevries schreef:
za 01 jun, 2019 19:47
Het is het schitterende, en druk bezochte kustrondje bij Aljezur. Aan te bevelen.
Wellicht dat dit plaatje beter te duiden is.

20190530_102358.jpg
Ben je de „roze" foto niet vergeten?
Bij de foto van de gotische kerk (waarom liggend?) zie ik invloeden van Brabantse gotiek. Maar de Sint Jan in 's-Bosch of de OLV in Breda zijn het niet.
Martin E. van Doornik schreef:
za 01 jun, 2019 23:38
Ben je de „roze" foto niet vergeten?
De 'roze' foto is illegaal, ik denk dat hij daarom genegeerd wordt. :-)
André moet eerst een foto raden voor hij er zelf een mag plaatsen, dat is nou eenmaal de spelregel van dit topic.
PeterVanRijn schreef:
zo 02 jun, 2019 09:55
Martin E. van Doornik schreef:
za 01 jun, 2019 23:38
Ben je de „roze" foto niet vergeten?
De 'roze' foto is illegaal, ik denk dat hij daarom genegeerd wordt. :-)
André moet eerst een foto raden voor hij er zelf een mag plaatsen, dat is nou eenmaal de spelregel van dit topic.
Precies!

Het wél te raden plaatje lijkt me trouwens niet lastig te raden. Ik heb er voorlopig geen tijd voor. Dat geldt denk ik voor velen: het is te mooi weer om op het forum te zitten :wink:
Heb ook aan „illegialiteit" gedacht, maar eerst even overleggen. Dus over roze heen fietsen....

De Rombouts in Mechelen, St. Michels in Brussel of de OLV in Antwerpen zijn het ook niet.
willem.m schreef:
zo 02 jun, 2019 10:42
Dat geldt denk ik voor velen: het is te mooi weer om op het forum te zitten :wink:
Ik was vanmiddag op mijn molen. Heerlijk verkoelende wind op de stelling van 12 meter hoog! Met slechts twee halve zeilen voorgelegd draaide hij al meer dan 50 wieken per minuut. Een halo rond de zon gezien.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 02 jun, 2019 19:25
willem.m schreef:
zo 02 jun, 2019 10:42
Dat geldt denk ik voor velen: het is te mooi weer om op het forum te zitten :wink:
Ik was vanmiddag op mijn molen. Heerlijk verkoelende wind op de stelling van 12 meter hoog! Met slechts twee halve zeilen voorgelegd draaide hij al meer dan 50 wieken per minuut. Een halo rond de zon gezien.
Genieten dus!
gerritdevries schreef:
za 01 jun, 2019 19:47
Wellicht dat dit plaatje beter te duiden is.
Sculptuur Moenen door Piet Killaars op de trappen tussen de Stikke Hezelstraat en het Sint Stevenskerkhof in Nijmegen.

Van de achterkant: https://www.google.nl/maps/@51.8476911, ... 6656?hl=nl

-Jan
Helemaal goed Jan, bedankt :?. De beurt is aan jou.
Nieuwe opgave.
10.JPG
-Jan