Jeuj
Mooie plek hoor.
Ik zal morgenvroeg een plaatje plaatsen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:D'accord!
Tovenaar, ben je me net voor! Heb nu pas m'n PC aangezet. Ook meteen herkend als Autun, daar ben ik in 1978 geweest (per auto....)
De N34 bij Collendoorn met de Overijsselse Vecht met links een kunstwerk met die bewuste steen?
Nou, dat is snel en dat voor een buitenlands object. Wie vanuit Nieuweschans via Leer dieper Duitsland in fietst, kan haast niet om dat gebouw heen. De foto is op 29 februari 2016 genomen, ik was per fiets op weg naar de molen van Spetzerfehn om daar molenstenen te "billen" (kerven scherper maken) - zie filmpje. Het vroor die dag wel –2 graden.... De volgende foto is voor jou.
Helemaal goed natuurlijk; het chique Trouville-sur-Mer in Normandië.DaVinci schreef: ↑di 28 mei, 2019 07:18Trouville, https://www.google.nl/maps/@49.3683639, ... 168!8i3584
Ik vond deze blik op de boulevardpanden van Hastings toch niet heel ver van de foto vandaan:Martin E. van Doornik schreef: ↑di 28 mei, 2019 19:50De stijl van de huizen op de foto zijn helemaal on-English.... Ik kijk op TV vaak naar de Engelse huizen-te-koop programma's.