Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Slijtplekken bagagedrager - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Slijtplekken bagagedrager

Kunno schreef:
Haike schreef:ik zat zelf al te denken aan krimpkous of iets dergelijks.
enneh ......... hoe schuif je die krimpkous over de buis van de bagagedrager?? :?
Nou,.. ik zat er aleen nog maar aan te denken..... had me nog niet in de details verdiept. En ook meer aan het feit dat door de warmte de kous goed vast gaat zitten. Maar dat effect gaat waarschijnlijk verloren als je hem eerst openknipt Dus aardig idee maar nog niet echt goed over doorgedacht :cry:

Haike schreef:Dank je wel John daar ga ik achteraan, ik zat zelf al te denken aan krimpkous of iets dergelijks.
Krimpkous kan, je kan daar zelf een enorme spiraal van knippen.
Krimpkous is alleen minder duurzaam, spiralex is speciaal ontwikkeld om elektrische bekabeling tegen schuren te beschermen.

Groeten, John.

een krimpkous is misschien een mooi idee om het slijten tegen te gaan.
ik heb eerder iets dergelijks geprobeerd met duct-tape. na de eerste week lieten de meeste stukken tape al los. ondertussen heb ik alles er weer af gehaald omdat het alleen maar plakkerig en vies wordt en mijn tassen moeilijker op mijn dragers te bevestigen zijn.
ik heb het in feite de opgegeven en hoop dat mijn tubus dragers nog lang meegaan zonder door hun pootjes te zakken.

als iemand een geniale uitvinding doet laat het me horen.

Of het oude alternatief van een stukje tuinslang misschien?

frank F schreef: ik heb het in feite de opgegeven en hoop dat mijn tubus dragers nog lang meegaan zonder door hun pootjes te zakken.

als iemand een geniale uitvinding doet laat het me horen.
Tubus had daar vroeger speciale doorgesneden hardplastic slang voor. Als je een keer langsfietst kun je wel een stukje meekrijgen

m-gineering schreef: Tubus had daar vroeger speciale doorgesneden hardplastic slang voor. Als je een keer langsfietst kun je wel een stukje meekrijgen

EN DAAR KOM JE NOU PAS MEE!! :twisted: :cry: :wink: :wink:

Haike schreef:
m-gineering schreef: Tubus had daar vroeger speciale doorgesneden hardplastic slang voor. Als je een keer langsfietst kun je wel een stukje meekrijgen

Tja, sinds een paar jaar heeft het achter Tubusklanten aanhollen iets minder prioriteit gekregen :roll:

m-gineering schreef:
Haike schreef:

Tja, sinds een paar jaar heeft het achter Tubusklanten aanhollen iets minder prioriteit gekregen :roll:
Mmmm dubbel luchtwielen bouwen is denk ik wel een grotere uitdaging...... ja....