Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Archies uit app store? - Forum Wereldfietser

Archies uit app store?

Mijn nieuwe iPhone wil de archies app niet downloaden, hij is niet meer in de app store, zegtie. Wat nu? Ook de oude telefoon meenemen op fietsvakantie? Kun je hier iets aan doen Archie?
Als je hem ooit al eens geïnstalleerd hebt;
- rechtsboven in de app Store staat je icoon om naar je account te gaan
- ga dan naar je aankopen en zoek Archies,
- met een beetje geluk kan je hem daar nog vinden

Geen idee wat er met de app aan de hand is, ze reageren wel altijd razendsnel op de mail.
En het mail adres is...

Bijlagen

Dank! Ga ik mailen!
Het is natuurlijk altijd een mogelijkheid om de GPX van Archies te downloaden en in bijvoorbeeld Google Maps of pocketearth te openen.

https://archiescampings.eu/

Maar ik ben erg benieuwd waarom de app bist meer in de store staat. Heb je geprobeerd bij “je aankopen” om de app opnieuw te downloaden?
Anders hier downloaden en op een kaartje zetten?
https://downloadapk.net/Archies-Camping-Guide.html

Edit:
Sorry, ik zie nu dat je voor een iPhone zocht.
Dit is voor Android
Waarschijnlijk is de app te oud en niet tijdig bijgewerkt. Dat gooien ze hem uit de app store. Ik zie iets van 2016 en dat is best oud. Zeker voor Apple :shock:

Bijlagen

In dat geval zal het wel een 32 bits programma zijn geweest en die zijn niet te gebruiken met iOS 12. Alleen 64 bits applicaties worden tegenwoordig nog ondersteund.
Dank allen voor de suggesties. Ik heb archies nu gemaild en ga kijken of ik de data in een andere kaart kan laden. Maar ik hoop toch dat er wel een update van de app komt. Bij de aankopen, ook op de iPad waar de app nog wel op werkt, staat hij ook niet. Helemaal verdwenen...
Kreeg een mailtje van archies dat de app weer in de app store is opgenomen. Gekeken, en inderdaad! Hij staat nu alweer op de iPhone! :D :D
Gelukkig!! Ik hoop dat de app up to date blijft, omdat hij echt heel fijn is. De database wordt gelukkig wel geüpdatet. Ik heb ook verschillende aanpassingen doorgegeven.
Fijn dat ie er weer in staat!