Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bizar hoge prijzen voor 2e hands Ortliebs - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Bizar hoge prijzen voor 2e hands Ortliebs

Wordt een hoop geld voor gevraagd en geboden inderdaad. Wel weer een leuk artikel om hier op het forum een liefhebber mee te verblijden.

Vaude tassen gaan vaak weer voor minder, wel een leuk alternatief voor als je nog een setje tassen zoekt.
Ik erger mij als regelmatige verkoper meer aan mensen die echt ver onder je vraagprijs bieden, dit terwijl ik vaak al onder de marktwaarde zit mit de spullen die ik verkoop. Maar goed, heeft verder niks met fietsen te maken. Msr branders zijn ook zo belachelijk duur 2ehands, zoek er al een tijdje 1 voor een normale prijs.
Als die branders voor de gevraagde bedragen van eigenaar wisselen, of daar in de buurt, dan ís dat blijkbaar de normale prijs. Jij bent op zoek naar een koopje :wink:
iedereen is op zoek naar een koopje :lol:
patrick_ijsselstein schreef:
wo 15 mei, 2019 11:58
Msr branders zijn ook zo belachelijk duur 2ehands, zoek er al een tijdje 1 voor een normale prijs.
Je hebt een pb.
Een andere leuke is Carradice tassen. Modellen waarvan je zou verwachten dat ze de vuilnisbak in mogen gaan ook nog voor behoorlijke bedragen op plaatsen als eBay.