Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht naar Afrika - Forum Wereldfietser

Fietstocht naar Afrika

Wie fiets er in de tweede helft van 2007 mee van Nederland naar Mauritanië via Frankrijk Spanje Marokko? De tocht gaat over asfaltwegen naar ginder. Onderweg wordt er deels gekampeerd en deels in hotels gelogeerd. Er wordt ruim de tijd genomen om al het moois onderweg te zien. De dagafstand ligt rond de 100 km. Er is begeleiding voor de groep.
De tocht is een sponsortocht voor waterprojecten en is voor deelnemers mits actief in de sponsorwerving gratis.
Kijk voor meer op www.watervoorafrika.nl

Bijeenkomst in Middelburg op 13.01, in Amsterdam op 20.1 en in Antwerpen op 3.2.
Zie website voor meer inlichtingen onder AWE

Hoi,

Ik fiets richting het oosten volgend jaar maar misschien zijn er noch anderen geintresseerd. Er staat alleen niet zo veel informatie in je bericht.
Wat is je leeftijd en wat zijn je interresses (natuur/cultuur etc), welke dagafstanden, asfalt of liever onverhard, kamperen of hotel etc etc.
Kortom hoe stel je de tocht voor?

Fiets de wereld,
Whisky
He....

Het lijkt me erg gaaf om mee te fietsen! Ik heb al eens eerder een sponsorfietstocht gedaan, dus misschien kan ik ook daarin nog wel wat tips of een helpende hand bieden?

Kun je iets meer vertellen over wanneer, waar, hoe lang en voor welke organisatie je het geld bij elkaar wilt brengen?

ik hoop iets van je terug te lezen..

groeten Yvette
Hoi,

Heb wel interesse in deze fietstocht.

Zou wel graag wat meer informatie willen. Kan je alleen met sponsorwerving meedoen aan deze tocht?
Hoelang zal deze tocht ongeveer duren?
Hoeveel mensen schat je dat mee zullen doen aan deze tocht?
Van waaruit vertrekken jullie? enz...

Laat me eens iets weten.
Ik ben Stefan Luts uit België. Heb dit jaar nog van Zwitserland naar Turkye gefietst, en zou ook graag een keertje door Afrika willen trekken.
Ben 40 en jong van hart!
Afrikafietser schreef:Wie fiets er in de tweede helft van 2007 mee van Nederland naar Mauritanië via Frankrijk Spanje Marokko? De tocht gaat over asfaltwegen naar ginder. Onderweg wordt er deels gekampeerd en deels in hotels gelogeerd. Er wordt ruim de tijd genomen om al het moois onderweg te zien. De dagafstand ligt rond de 100 km. Er is begeleiding voor de groep.
De tocht is een sponsortocht voor waterprojecten en is voor deelnemers mits actief in de sponsorwerving gratis.
Dus als ik een sponser inbreng, en ik wil zelf mee fietsen, heb ik geen kosten meer? Wie zijn degene die nu al gaan sponseren?