Verdorie zeg, ik was al op min of meer hetzelfde idee gekomen, maar dan nog moeilijker (alleen gras en geen bloemen ).
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Verdorie zeg, ik was al op min of meer hetzelfde idee gekomen, maar dan nog moeilijker (alleen gras en geen bloemen ).
Weet je zeker dat het hier niet gaat om het soort klaprozen dat alleen voorkomt in de streek tussen San Gimignano en Volterra?
Dit.
Afgaande op je solide hints en het mooie grasveld kom ik uit op Rohan, Midden-Aarde.Bridgestone SM schreef: ↑wo 24 apr, 2019 12:33Ik weet hoe vrolijk de drie talen in dit hoekje van België door elkaar lopen.
Als je hier in de supermarkt je oor te luister legt dan spreekt men drie talen, tegelijk en door elkaar .... een klein restant van het Middenrijk, je vindt als je goed zoekt een smalle kronkelende zone die "afdaalt" tot in oostelijk Lotharingen, een zone waar je dit Middelrijk nog terughoort.
Ik hoop dat een plaatje zonder een fiets, maar verder wel aansluitend op het vorige enigma toegelaten wordt.
Hiermee hebben jullie dan direct een solide hint.
Het gaat om een zo goed mogelijke benadering van de plek van de tent.
Aangezien er behalve de tent weinig herkenbaars op de foto staat ga ik maar voor de bonus. Ik gok op een tentje van een NL tentenbouwer uit de jaren zeventig: Erdmann Schmidt wellicht,of Slee. Hij doet me wat denken aan onze Kever (van ES) van weleer, maar die is het volgens mij niet.Bridgestone SM schreef: ↑wo 24 apr, 2019 12:33Wie weet wat voor tent het betreft die krijgt bonuspunten, wie het jaartal raadt idem.
Tja, jullie zijn wel erg kort aangebonden, het is te makkelijk of te moeilijk, het is niet gauw goed.
Fedor, je hebt een puntje.
BSM. Wat ontzettend vervelend ben je bezig zeg. Nogmaals: start een topic Raad Praatje als je geen goed plaatje hebt en we uit je zogenaamd raadselachtige betogen een clou moeten halen. Nog een tip: ga fietsen en maak wat nieuwe foto's die wel op basis van fotokenmerken te raden zijn. Neem een voorbeeld aan Martin, die een hele oogst aan foto's heeft na zijn recente fietstocht door de provincie Utrecht.Bridgestone SM schreef: ↑wo 24 apr, 2019 18:15Er zijn een handjevol clues, zowel in het plaatje als in woorden
Fedor,
Ik „fiets" nu even om het gebakkelei om, en wil graag een antwoord geven op de foto met de tent en drie personen.Bridgestone SM schreef: ↑wo 24 apr, 2019 12:33Ik hoop dat een plaatje zonder een fiets, maar verder wel aansluitend op het vorige enigma toegelaten wordt.
Hiermee hebben jullie dan direct een solide hint.
Het gaat om een zo goed mogelijke benadering van de plek van de tent.
Wie weet wat voor tent het betreft die krijgt bonuspunten, wie het jaartal raadt idem.
De personen op de foto zal niemand (her)kennen, er is er nog maar één onder ons.
Enigma-plaatje.jpg
Groeten en Succes, BSM
Bijzonder. De afgelopen paastocht is op de derde dag deels over dit veldje gereden.... eh gelopen.