Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kiezen juiste fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

kiezen juiste fiets

Leon schreef:
ma 15 apr, 2019 10:54
Shadow schreef:
ma 15 apr, 2019 10:28
de btw op fietsen gaat omlaag in België.
Kijk, dit is nu een schoolvoorbeeld van het effect van het verspreiden van onwaarheden door geschreven stukjes te voorzien van kopjes die tendentieus zijn maar waarvan nog allerminst vaststaat of het ook gaat gebeuren.
Oei dan heb ik niet goed gelezen...even kijken;
bert sitters schreef:
do 21 mar, 2019 07:41
Belgie gaat de BTW op fietsen fors verlagen van 21% naar 6%.
Dit wetsvoorstel heeft de vaste Kamercommissie financien aangenomen....
bert sitters schreef:
do 21 mar, 2019 07:41
Er is echter nog een lange weg te gaan. Het voorstel moet nog door de plenaire Kamer en de Senaat. Ook de Europese Commissie moet haar fiat geven.
Aha, my bad, ik las alleen 'aangenomen'
ik zal het even aanpassen.
Shadow schreef:
ma 15 apr, 2019 10:59
Aha, my bad, ik las alleen 'aangenomen'
ik zal het even aanpassen.
8)
Nogmaals dank voor alle reacties!

Ik heb inmiddels een tweedehands koga gekocht met deore groep, nieuwe groep achter, hydraulische velgremmen. 700 euro. Fietst heerlijk. Zie foto.

Ik weet wel wat ik wil.. rohloff.. maar dat zit er prijstechnisch even niet in en een nieuwe koga/santos of wat dan ook met derailleur vond ik eigenlijk zonde van de meerprijs.. immers.. daar slijten onderdelen uit eindelijk ookgewoon van.

Dank voor julkie meedenken!

Bijlagen

Mooie fiets. Maar wat een hoog stuur, zelf voor jouw afmetingen. Voordeel is wel dat veel fietsendieven er daardoor bij voorbaat al niet mee wegkomen. :lol: