Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Surly Pugsley te koop - Forum Wereldfietser

Surly Pugsley te koop

Ik verkoop mijn Pugsley. (2014 model - oorspronkelijke kleur real blew), maat large, 20 inch/50,8mm; ik ben zelf 1.83m). Nieuw gekocht bij Justpedal in Amersfoort. In 2018 is de pugsley helemaal gestript en heeft een nieuwe powdercoat gekregen. Nu RAL grafiet grijs. Tevens veel onderdelen vervangen en vernieuwd. Na de herbouw max 250-300Km meer gereden. Ik rij er nu te weinig mee. Te bezichtigen in Haarlem.

Afbeelding

Zie marktplaats voor meer foto's:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

Deze onderdelen heb ik vervangen:
- op frame nieuwe zwarte pugsley decals
- beschermtape (3M) frame op verschillende plekken
- Stuur: Surly Moloko (nieuwprijs Euro 94.95)
- Specialized mtb handvaten
- Remhendels: Avid Speed Dial 7 Brake Levers
- Shimano deore voorderrailleur
- Surly Knard 26x3.8inch 120 TPI
- Ketting SRAM PC-991 en cassette CS-HG400-9 (12-36t)
- Crankset: SRAM GX-1000 2x10 Fatbike Crankset 34/22
- Truvativ GXP Team Bottom Bracket Cups
- De pulley wieltjes van de achterderailleur
- volledige binnen- en buitenkabels vervangen derailleur en rem
- Volledig Headset crane creek 40
- Nieuwe Salsa liplock zadelpenklem

Deze onderdelenzijn origineel: de standaard de Shimano deore Achterderrailleur microshift thumbshifters (2x9 speed), stuurpen en zadelpen, en Velo zadel (kort gebruikt). Avid BB7 mechanische remschijven. Wielset Surly Marge Lite.

Inclusief reserve binnenband van Surly. Evt met SPD pedalen.

Vraagprijs Euro 1.100 (bieden vanaf Euro 900)

Ik verkoop ook een passend 29+ wielset voor de pugsley (zie andere advertentie op markplaats) Met dit wielset erbij heb je eigenlijk 2 in 1 fiets. De standaard fatbike en een 29+ inch bikepacking fiets. Google: Surly Krampug en je ziet veel voorbeelden. https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

groet,
Patrick
Gave fiets. Veel succes met de verkoop. Jammer dat ik al voorzien ben want anders zou ik reageren.
Marco Meijerink schreef:
ma 15 apr, 2019 18:37
Gave fiets. Veel succes met de verkoop. Jammer dat ik al voorzien ben want anders zou ik reageren.
Ik zie af en toe een reisverslag van je hier op het forum. Veel off road gehalte. Zou inderdaad een leuke fiets voor je zijn.
Fiets is verkocht. Topic mag op slot.

groet,
Patrick