Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Montagepasta en Loctite - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Montagepasta en Loctite

Bel schreef:
di 26 mar, 2019 19:41
Daarnaast heb ik de stuurpen onlangs een stuk lager/dieper gezet en heb de indruk dat 'ie in deze stand niet lekker op de vertanding aangrijpt.
Daar moet je direct iets aan doen. Bij het monteren van (aluminium) onderdelen waar vertanding in elkaar moet grijpen moet het direct mooi pas in elkaar zitten, voordat je de spanning opvoert.
beste Bel, als je je stuurpen vooral in de hoogte verstelt en niet qua 'neiging' of qua 'hoe-schuin-de-voorbouw-staat', dan lijkt het me een idee om er een keer een vaste stuurpen op te zetten. je weet dan namelijk welke voorbouwlengte je nodig hebt. bijvoorbeeld van B4T: https://www.bike4travel.nl/sturenstuurp ... urpen.html of hier: www.internet-bikes.com
let bij het bestellen even op de diameters van de pen en van de klemming van het stuur.
misschien kun je 'm voor vaderdag of moederdag vragen :D
groet! hoogframe
Leon schreef: Daar moet je direct iets aan doen. Bij het monteren van (aluminium) onderdelen waar vertanding in elkaar moet grijpen moet het direct mooi pas in elkaar zitten, voordat je de spanning opvoert.
Eea zojuist opnieuw afgesteld. Eens kijken hoe het nu gaat.
hoogframe schreef: een idee om er een keer een vaste stuurpen op te zetten.
Dank voor de suggestie. Ik neem het in overweging.