Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De zalmkleurige doen het iets beter in de regen dan zwarte. Als het droog is maakt het niet uit, zalm of zwart of beide. Het moeten wel cantimodel blokjes zijn natuurlijk.Little Feat schreef: ↑ma 25 mar, 2019 22:21Oh ja, nabrander
@ Leon,
Die Kool-Stop blokjes daar zijn er nogal een paar verschillende van. Welke bedoel jij??
Er zijn meer winkels dan Rose, dat gezegd hebbende, als je al wel de houders hebt (en die hoeven niet van Koolstop te zijn staat hier (http://www.koolstop.com/english/dura2.html) dan kun je ook op zoek naar alleen de blokken, even bij Koolstop kijken welke je daarvoor nodig hebt (Dura of Dura2 of nog andere), en die in je suggestiemachine gooien.Little Feat schreef: ↑ma 25 mar, 2019 22:31Dus niet deze: KOOL STOP EAGLE II CANTILEVER REMBLOKKEN
Maar deze KOOL STOP H6 CROSS PAD CANTILEVER REMSCHOENSET
Alleen kosten die nu in ieder geval bij Rosé.nl geen 18 de 4 maar 40 euro
GRTZ
LF
Ik krijg kennelijk iets andrrs in beeld. Meer dan 10 jaar geleden waren er ook grijze, lichtgrijs. Ook die vond ik prima.Little Feat schreef: ↑ma 25 mar, 2019 22:31Hold your horses
Dit zijn de Grijze in de link. Die zijn nu nog goedkoper: 12 euro de vier
Ik ben het helemaal eens met Little Feat. Voor "ons kenners" zijn veel dingen vanzelfsprekend, maar als je iets niet weet en het wordt niet uitgelegd dan weet je het niet. Dan moet je het maar zien te vinden of iemand moet het uitleggen. Meestal lukt dat wel maar ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat dingen zó vanzelfsprekend worden gevonden dat het godsonmogelijk is om een antwoord te vinden.
Derailleurkabels binnen&buiten vervangen wil wel eens helpen.Little Feat schreef: ↑ma 25 mar, 2019 22:19
Loopt nu als een zonnetje. Alleen slaat ie nog een enkele keer over in de 7. Kan dat liggen aan de afstelling van de achterderailleur??