Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In Memoriam -Ward De Meyer - Forum Wereldfietser

In Memoriam -Ward De Meyer

als lid van een ligfietsclub en dat was ward ook en ik weet dat hij ook op deze site zat:

Deze mail is gericht aan alle vrieden en kennissen van Ward De Meyer.

Sinds geruime tijd was Ward in en onontwarbaar kluwen van een diepe depressie vastgeraakt.
Alle hulp ten spijt heeft ward op 10/11/06 verkozen een einde aan zijn uitzichtloos lijden te stellen.
We kunnen als ouders respect voor zijn daad opbrengen maar hebben het er tegelijk ook heel moeilijk mee.

Aan de vrienden van Ward die wij niet kennen en die wij hopen te kunnen vinden via onderstaand miladres, postadres of telefoonnummer.
Heel waarschijnlijk zal de lijst niet volledig zijn waarvoor onze verondschuldigingen.
Graag sturen we jullie een uitnodiging om deel te nemen aan de uitvaartplechtigheid van onze zoon.

vanwege de ouders,

Familie De Meyer -de Vroed
Ploegsebaan 69
2930- Brasschaat

deze mail hebben we gekregen van ward zijn ouders.

Ward het ga je goed.
Mijn oprechte deelneming aan de ouders, familie en vrienden.

Nooit leuke berichten... :cry:
Sterkte aan degenen die hem kenden...

Z'n profiel...
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/profi ... ile&u=2320

Ik heb Ward niet gekend.
Maar ook ik wens z'n ouders en iedereen heel, heel veel sterkte.

Ik heb alleen m'n bedenkingen of het wel zo passend is, dat je bijzonder gevoelige informatie over Ward hierbij op dit forum (en dus het openbare internet) vermeld. Ok, het stond in het mailtje wat je van z'n ouders ontving. Verder: Zeker een mooi initiatief. Maar de gevoelige info, zou ik zelf verwijderen.

Groeten, Marco
Altijd vervelend dat het iemand niet voor de wind gaat. Ronduit oneerlijk dat het leven voor hem geen uitzicht geboden heeft.

Sterkte aan iedereen die hem kent.

Ward was nog aanwezig op het nazomerweekend en ik heb hem daar kort mogen spreken.
Woorden schieten verder te kort. Iedereen die hem kende: heel veel sterkte!

Cycle Maniac schreef:Ik heb Ward niet gekend.
Maar ook ik wens z'n ouders en iedereen heel, heel veel sterkte.

Ik heb alleen m'n bedenkingen of het wel zo passend is, dat je bijzonder gevoelige informatie over Ward hierbij op dit forum (en dus het openbare internet) vermeld. Ok, het stond in het mailtje wat je van z'n ouders ontving. Verder: Zeker een mooi initiatief. Maar de gevoelige info, zou ik zelf verwijderen.

Groeten, Marco
zo als ik zie kijk je ook soms op de site van de gentse liggers daar sta het ook op.

en wie er naar de uitvaart ga ,kom met de fiets!!

Onwerkelijk is het eerste wat mij te binnen schiet.


Tijdens het nazomerweekend heb ik nog een hele tijd met hem gefietst. Hij vertelde dat hij in twee dagen vanaf huis naar de camping was gefietst.

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Ward.


Michiel.

Ongelofelijk!!!

In harskamperdennen hebben een aantal mensen heerlijk gebarbequed met Ward. We vierden de verjaardagen van Rena Wolf en mij. Het was een hele leuke middag.
Hij heeft toen verteld over zijn depressie.
Ongelofelijk dat zijn leven zo moest aflopen.

Mijn oprechte deelneming aan de ouders, familie en vrienden.

John Telleman.

Geschokt lees ik dit bericht...
Ward zou vorig jaar al bij mij op bezoek komen in Amsterdam. Dat ging toen helaas niet door vanwege een opname i.v.m. zijn depressie.
Bijna een jaar later heb ik hem gelukkig alsnog mogen ontmoeten tijdens het nazomerweekend te Harskamperdennen en naar wat ik begrepen heb is hij daarna nog bij andere activiteiten van de Wereldfietser aanwezig geweest. Velen zullen hem dus wel kennen!

Het was me een genoegen om Ward te leren kennen. Ondanks de moeilijkheden in zijn leven heeft hij het toch maar mooi voor elkaar gespeeld om een stukje van de wereld over te fietsen om ons te ontmoeten. Iets wat hij al lang en heel graag wilde.

Ik ben dan ook blij dat Lieve dit vervellende doch belangrijke bericht aan ons mede deelt, want zonder dat velen het van ons wisten was onze club een belangrijk stukje in zijn leven.

Ik wens de ouders, familieleden, vrienden, kennissen en bekenden van Ward heel veel sterkte en hoop dat Ward de rust gevonden heeft waar hij naar op zoek was.

Rena Wolf

met een brok in de keel,
zit ik gedachteloos op mijn stoel na het lezen van dit bericht.



Van anderen vernam ik de psychische hinderpaal van Ward.

Met de najaarstrektocht kwam Ward vol energie op de Haringvlietbrug voorbij.
Ik dacht: "die komt er wel".

Zijn keuze bleek anders.


Mijn oprechte deelneming aan de ouders, familie en vrienden.


Roald

de uivaartdienst is in brasschaat op 18 november om 10.30.
samenkomst in de kerk, rerum Novarumlei om 10.15 uur [/url]

Wat verschrikkelijk nieuws. Aan iedereen die Ward kende: Allemaal gecondoleerd en vooral zijn ouders.
Ward we vergeten je niet.
Je was een goed mens om mee samen opstap te gaan.

Op het forum van de Gentse liggers is ook een memoriam voor Ward, zie http://www.gentseliggers.net/forum/view ... c&start=45

Op pagina 4 zien we Ward zoals we hem kennen, in zijn Wereldfietser T-shirt!!

Tevens kun je hier de uitgebreide tekst vinden i.v.m. zijn begrafenis a.s. zaterdag 18 november 2006.

Groet, Rena

Wat een schokkend bericht. Heb er geen woorden voor, het is zo zonde.

Ward is overigens vastgelegd in de reportage 'de wereldfietser op de foto', hij staat op foto 18.

Iedereen die hem nabij was, heel veel sterkte.

johntelleman schreef:Ongelofelijk!!!

In harskamperdennen hebben een aantal mensen heerlijk gebarbequed met Ward. We vierden de verjaardagen van Rena Wolf en mij. Het was een hele leuke middag.
Hij heeft toen verteld over zijn depressie.
Ongelofelijk dat zijn leven zo moest aflopen.

Onze oprechte deelneming aan de ouders, familie en vrienden.

John Telleman / Gudy Rooijakkers.

De foto waar Quirien op doelt is te vinden op http://www.marcomeijerink.nl/slideshow/ ... etsers.htm, portret no. 18

Groet, Rena :wink:

Ward,

Het was erg leuk om je te leren kennen, ook al was onze ontmoeting kort.

Na de najaarstrektocht gaf ik je een lift naar huis. Onderweg vertelde je over je plannen om naar Compostella te fietsen, je hoopte op die tocht onderweg veel mensen te ontmoeten. Je vertelde dat je de tocht volgende zomer zou maken als je je terug 'beter' zou voelen.

Het bericht van je laatste beslissing heeft mij diep geraakt,

Steun aan de vrienden en familie,

Dan

Zo triest. Ik fietste samen met Joke Tissink en Dan met hem naar Lage Zwaluwe. Ik zie nog het zonovergoten station. Daarna zal dit er niet meer zijn voor Ward.
Veel wens sterkte aan vrienden en familie.
Leon

Ward,

Ik heb je niet eens persoonlijk gesproken. Tijdens een weekend van de Wereldfietsers was jij er ook bij. Ik heb genoten van je plezier. Gedartel achter een meisje, competitie met een andere jongen.

Wat vreselijk dat je al een tijd zo depressief was en uiteindelijk geen andere uitweg meer zag dan je leven te beëindigen.
Wat moeilijk voor de achterblijvers om zo machteloos te zijn en om je keuze te accepteren.
Een zoon te verliezen zo jong nog.

Ik wens alle familie, vrienden en kennissen veel warmte en liefde toe.
Foto’s van dat weekend worden opgestuurd.

Chanouk

Poeh....we zitten in Cambodja en heb 3 weken lang geen mail kunnen lezen en dan lees je dit.

Ward, jongen, het gaat je heel erg goed daar boven. Ik hoop dat je daar de rust en de vrede vindt die je hier hebt gemist. De afgelopen tijd hebben we met elkaar gemailed over je reisplannen, heb je gefotografeerd maar kende je helaas niet goed genoeg om je gevoelens te herkennen.
Je hebt een keuze gemaakt voor een heel andere reis maar ook voor deze reis wens ik je heel veel goeds toe.
Voor de ouders en de familie en vrienden van Ward wens ik veel sterkte in de komende tijd. Ik begrijp dat Ward morgen wordt begraven. We zullen hier aan hem denken. ......

Marco en Lisette