Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:In NH de kleine stadjes ana het IJsselmeer niet vergeten: Enkhuizen, Edam, Monnickendam, geweldig mooie stadjes. Probeer daar tussen iets meer door het binnenland te fietsen, mooie oude polders met kronkelende waterstromen. Ik von het erg leuk om daar te fietsen.JanH schreef: ↑ma 18 feb, 2019 10:06Blijf dit jaar in Nederland. Heb nog nooit de Afsluitdijk op de fiets gedaan en dat moet er dan maar eens van komen. Verder afzakken door Noord-Holland (Volendam en Marken: nog nooit gezien, lekker toeristisch doen).
Dan Zuid-Holland (Kinderdijk ), Groene Hart, Utrechtse Heuvelrug, Oostvaardersplassen.
Dan heb ik alle provincies in Nederland op een fietsvakantie aangedaan.
-Jan
De frontlijn ben ik in 2015/2016 afgefietst. Met het boekje van Kees Swart als leidraad. Ik maak er binnenkort een blog van en zal dat dan in het forum delen.Loes van den Bergen schreef: ↑zo 17 feb, 2019 23:30Fietsen langs de frontlijn, boekje van Kees Swart. En route wellicht een bezoekje aan Auvers sur Oise, laatste rustlaats van de gebr. Van Gogh. Vanaf Bazel naar/ door de Alpen naar een opstapplaats van Cycletours.
Hallo Dukke,
Ik kan polarsteps.com van harte aanbevelen. Zie ook mijn post hierboven.henk1 schreef: ↑di 26 feb, 2019 19:40Hallo,
Dit jaar gaan van naar Japan / Zuid Korea.
Vanaf Tokio naar het zuiden van Japan via allerlei omwegen en dan overvaren naar Zuid Korea (Busan) en vervolgens naar Seoul. Een kleine 3 maanden onderweg.
Ik heb geen blog of website (zit al te lang achter de computer)
Groetjes Jacqueline en Henk