Dat helpt. Als ik zoek met google komen Bolivia en Argentinië in aanmerking.
-Jan
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het ligt niet aan La Trochita.willem.m schreef: ↑vr 08 feb, 2019 20:57Ligt het ergens aan de La Trochita?
https://en.wikipedia.org/wiki/La_Trochita
El Maiten ligt zo'n 1300-1400 km fietsen van Mendoza.
Yep
Sorry, correctie, de Tren a las Nubes komt niet langs dit station, maar maakt gebruik van (een deel van) de lijn waar dit station ook aan ligt.
Die moest ik even opzoeken, maar is niet dichter bij dan de westelijke terminus van de tren a las nubes.
Het station dat ik zoek ligt 282 km (over spoor) van Abra Chorillos, dat is (in tegenstelling tot mijn eerdere opmerking, sorry) iets minder dan vanaf de westelijke terminus van de Tren a las Nubes.
Ik kon wel een gehucht met de naam Chorillios vinden met een spoorlijn. Ik had geen zin om met google earth een bochtig pad van 282 km te trekken om te ontdekken dat ik de verkeerde kant op was gegaanDe tovenaar schreef: ↑zo 10 feb, 2019 12:12Ik kan er geen touw aan vastknopen maar kennelijk is het plaatje voor jou ook een raadsel
Voor de mensen die het spoor ook bijster zijn, maar nog wel een poging willen wagen, herhaal ik de relevante tips: “Het station dat ik zoek ligt 282 km (per spoor) van Abra Chorillos en de Tren a las Nubes komt niet langs dit station, maar rijdt op een ander deel van dezelfde spoorlijn.”Leon schreef: ↑zo 10 feb, 2019 12:52Ik kon wel een gehucht met de naam Chorillios vinden met een spoorlijn. Ik had geen zin om met google earth een bochtig pad van 282 km te trekken om te ontdekken dat ik de verkeerde kant op was gegaanDe tovenaar schreef: ↑zo 10 feb, 2019 12:12Ik kan er geen touw aan vastknopen maar kennelijk is het plaatje voor jou ook een raadsel