Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 296 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36047 berichten
Nee ook niet bij Venlo. Het is wel in Nederland, vorige winter.
Ik zoek me suf maar vind nergens een ven met zulke scheve bomen langs de kant 8)
Op streetview staan wat foto's van de lokatie, zowel van de heuvel waar ik de foto heb gemaakt als op het ijs.
willem.m schreef:
vr 25 jan, 2019 19:51
Ik zoek me suf maar vind nergens een ven met zulke scheve bomen langs de kant 8)
De tovenaar heeft wel vaker last van lensvervorming.
Misschien helpt dit met zoeken, hier nog een plaatje vanaf het ijs met uitzicht op de heuvel.
ijs.jpg
De bosvijver bij Birkenhoven? (filmpje)
Dat is 'm Kees :) de bosvijver in Birkhoven, Amersfoort
https://goo.gl/maps/vTpcmPTbraD2

Hier is de volgende!

Afbeelding
keesswart schreef:
vr 25 jan, 2019 23:12
Hier is de volgende!

Afbeelding
De Slufter, Texel? Heb vroeger daar vaak gelopen.
Het is enigszins vergelijkbaar, maar in een andere provincie, Martin.
keesswart schreef:
za 26 jan, 2019 00:14
Het is enigszins vergelijkbaar, maar in een andere provincie, Martin.
Het Zwin tussen Cadzand en Knokke?
Ik vermoed in Nederland, maar niet Noord-Holland. Blijft over Zuid-Holland, Zeeland en de Friese eilanden. Gezien de woonplaats van Kees denk ik Zuid-Holland (even naar het strand met de fat bike). Heb veel foto's bekeken via streetview maar kan de toren op de achtergrond niet vinden. Nu eerst wat anders doen....

-Jan
Het is ook niet bij Het Zwin, maar op een nogal verlaten plek die nog wel in Nederland ligt. Op de fatbike een uurtje fietsen van de bewoonde wereld.
keesswart schreef:
za 26 jan, 2019 11:05
Het is ook niet bij Het Zwin, maar op een nogal verlaten plek die nog wel in Nederland ligt. Op de fatbike een uurtje fietsen van de bewoonde wereld.
Dan waag ik een gokje op Maasvlakte 2...
Ameland, in de buurt van strandpaviljoen Ballum? Daar heb je ook van die kreken in het zand. Met het aangespoelde rommel van het containerschip MSC Zoe?
keesswart schreef:
za 26 jan, 2019 11:05
"Nog wel in Nederland" lees ik als "het laatste voor de grens". Samen met een uur van de bewoonde wereld fatbiken hou ik dan alleen het oosten van Schiermonnikoog over, maar daar krijg ik de toren niet gevonden.
Wat staan er veel brakke 360-gradenfoto's op google zeg.
Je komt al dichterbij Martin, maar je zit nog op het verkeerde eiland. De foto is gemaakt op 3 januari, inderdaad kort nadat hier de eerste containers waren aangespoeld. We hebben er ook nog een beetje geholpen met opruimen en drie grote zakken met piepschuim gevuld. En alvast een nieuwjaarsfoto voor 2020 gemaakt m.b.v. aangespoelde flessen. (Zodat we aan het eind van dit jaar tenminste weer wat hebben om terug te sturen aan iedereen die ons nu een nieuwjaarsgroet heeft gestuurd :oops: .)
Terschelling?

Op herhaling geweest na deze?

viewtopic.php?f=8&t=21566&p=296886
Op de Boschplaat, Terschelling?