Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 284 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36111 berichten
Ik was net een toetje aan het eten :D
PeterVanRijn schreef:
ma 07 jan, 2019 21:46

Het is in Carmaux.
Jawel, Peter VR is aan de beurt
Wordt waarschijnlijk pas vanavond, soms moet je op je werk gewoon werken. :-)
Als een afspraak niet doorgaat ontstaat er toch even wat ruimte.

Hij zal wel weer te makkelijk zijn, maar voila:

Bijlagen

Ik zei het al, te makkelijk dus. :-)
Jij bent Mladen.
Laat ik het ook makkelijk houden ;-) ...

Bijlagen

Volgens mij heb ik een foto van hetzelfde genomen in mei 2017, toen zag het er niet zo mooi onderhouden uit. Ik kan echter nu niet bij mijn archief. Kijk vanavond wel.
Ik laat het raden verder over aan anderen.

-Jan
Helemaal goed Math.
Was toch niet zo moeilijk. :D
Van de text op de plaquette kon ik met moeite "entrees en belgique en cet endroit" lezen. Daarna was het niet moeilijk.

Van de volgende foto herinner ik me nog de route, maar niet meer de exacte plaats. Ik vermoed dat enkele rechercheurs die wel weten.
P1000529a.JPG
Mladen schreef:
di 08 jan, 2019 17:20
Helemaal goed Math.
Was toch niet zo moeilijk. :D
Zo trof ik het aan, 16 juli 2017 (niet mei zoals ik eerder zei), tijdens de Groene Valleien route.
a0.JPG
a0.JPG (94.55 KiB) 2644 keer bekeken
-Jan
math schreef:
di 08 jan, 2019 18:09
Van de text op de plaquette kon ik met moeite "entrees en belgique en cet endroit" lezen. Daarna was het niet moeilijk.

Van de volgende foto herinner ik me nog de route, maar niet meer de exacte plaats. Ik vermoed dat enkele rechercheurs die wel weten.
Iets in Engeland lijkt mij. Er staat een heuvel op, dus dit moet niet zo moeilijk zijn. :?

-Jan
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit zonder extra hints weet. Gokken kan natuurlijk altijd. Ik gok Schotland. Ik zou op cgoab kunnen gaan zoeken, maar dat lijkt me niet helemaal cf de ongeschreven regels.
Inderdaad in Engeland. En anders dan anders, staat dit plaatje niet op cgoab. Drie fietsers op een smal weggetje is ook een niet-cryptische hint naar waar je het moet zoeken.
Ik heb met de routekaart in de hand intensief gezocht naar de exacte locatie van de foto, maar hem niet teruggevonden. Degene die als eerste de naam van de route juist heeft, mag mijn beurt overnemen.
math schreef:
di 08 jan, 2019 22:26
Inderdaad in Engeland. En anders dan anders, staat dit plaatje niet op cgoab. Drie fietsers op een smal weggetje is ook een niet-cryptische hint naar waar je het moet zoeken.
Dan moet het wel ergens op Land's End-John O'Groats zijn! :D

Maar verder dan dat ga ik ongetwijfeld niet komen (als het al goed is)... Ik lees dit onderwerp altijd met veel plezier en probeer ook wel eens wat met Google, maar ik sta steeds versteld van de speurzin van enkele van de vaste bewoners hier.

Groetjes,

Carl
Land's End is niet goed.
Coast to coast?

Hans
Pennine Cycleway?