Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op bezoek bij Lepper - Forum Wereldfietser

Op bezoek bij Lepper

Ik zag dit verslag van een bedrijfsbezoek bij Lepper, de onvolprezen Nederlandse fabrikant van fietszadels. Alleen al vanwege de traditie interessant om eens te bekijken.

http://www.sintchristophorus.nl/op-bezoek-bij-lepper/

Overigens stond er ook in het laatste Wereldfietser magazine al een leuk stuk over Lepper en hun nieuwe touring zadel.
Ja was leuk! Hier ook een Lepper om te proberen
Ik kreeg net een berichtje dat Dick niet meer bij Lepper werkt. Dat is een verrassing dus gezien het test gebeuren. Jammer want hij was zo bevlogen
Het artikel is op raadselachtige wijze van mijn website verdwenen...
Nergens meer te vinden!

Database gerepareerd, Google Cache doorzocht. Niets!
Ik vrees nu een beetje voor een hack, want ik trof onder andere een aantal verdachte usernames aan. Opvallend is dat enkel dit ene artikel verdwenen is. Een technisch mankement zou meer schade hebben veroorzaakt.

Heeft iemand een idee waar ik mogelijk nog iets van de inhoud terug kan vinden?
De WayBack Machine al geprobeerd?

Misschien staat 'ie daar nog tussen.
Ja, al geprobeerd. Niets te vinden. Raar hè?
Geen backups gemaakt dus? Foei! ;)

Waarom zou een hacker alleen dat ene artikel verwijderen... dat zou raar zijn.
Na dat artikel niet meer, nee... :oops:
Een hack zou inderdaad raar zijn, maarja... een beetje paranoia...
Ik kwam de pagina op-bezoek-bij-idworx tegen.
Weet je zeker dat je bij het schrijven van de idworx-pagina niet per ongeluk de lepperpagina overschreven hebt?
(ideeën van stommiteiten heb ik meestal uit eigen ervaring :shock: )
Ja, dat weet ik heel zeker, omdat er op beide artikelen tegelijkertijd reacties binnen kwamen.
Via Google zie ik slugs met __trashed toegevoegd:

Screenshot from 2019-01-03 18-01-50.png
(Dit zijn waarschijnlijk oudere resultaten, je wordt geredirect.)

Nu ben ik niet echt op de hoogte van Wordpress, maar ik lees wel dit:
"When a page is put in the trash, it gets _trashed added to its slug."

Dus blijkbaar is de pagina op enig moment in de prullenbak terecht gekomen, moedwillig danwel per ongeluk. Tenzij je een plugin hebt draaien die zich niet netjes gedraagd. Dan kan de slug veranderen zonder dat de betreffende pagina in de prullenbak zit:
https://wordpress.org/support/topic/wor ... e_trashed/

Misschien moet je het in die richting zoeken?
eindgebruiker schreef:
do 03 jan, 2019 18:19
Dus blijkbaar is de pagina op enig moment in de prullenbak terecht gekomen, moedwillig danwel per ongeluk. Tenzij je een plugin hebt draaien die zich niet netjes gedraagd. Dan kan de slug veranderen zonder dat de betreffende pagina in de prullenbak zit:
https://wordpress.org/support/topic/wor ... e_trashed/

Misschien moet je het in die richting zoeken?
Dat is nuttige info, maar helaas is het probleem niet helemaal hetzelfde als aldaar beschreven. Het artikel is niet perongeluk verwijderd, bevindt zich ook niet in de prullenbak, maar is ook niet meer te zien via de back-end... Echt weg dus... Jammer.
Zelfvernietigend artikel?
Het stuk over de warrige wereld van de framematen heb ik wel voor je gebackupt toen het dreigde te verdwijnen.

Hoe kan het dat je zelf niks hebt? Heb je het online geschreven?

Misschien heeft iemand het stuk van het bezoek bij Lepper in zijn privécollectie?