Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Boekje Hart van Engeland (beschadigd) - Forum Wereldfietser

Boekje Hart van Engeland (beschadigd)

Inmiddels ben ik weer enige tijd terug van mijn reis door Engeland en heb het boekje niet meer nodig.

Het boekje is her en der voorzien van aantekeningen en traject 16 mist, daarom bied ik het gratis aan.
Traject 16 is globaal het deel langs Marlborough en Avebury, maar word niet boos als ik er een dorp naast zit.

Boekje is met een beetje creatief plannen rond de missende route nog prima te gebruiken.

Boekje is op te halen in Assen, of eventueel Zwolle.
Beste Headlight,

Ik wil in het voorjaar met een vriend graag een tocht door Engeland maken, en waarschijnlijk rondje langs het kanaal heen, en hart van Engeland terug. Daarvoor zijn we nog op zoek naar gidsen en kaarten, dus dit boekje zou zeer welkom zijn (ook zonder traject 16)!

Ophalen is een mogelijkheid, hoe zit het met de postbezorging. Als ik de kosten vergoed, kan je het dan opsturen?

Alvast dank,

Simson
simson schreef:
do 27 dec, 2018 21:49

Ophalen is een mogelijkheid, hoe zit het met de postbezorging. Als ik de kosten vergoed, kan je het dan opsturen?

Alvast dank,

Simson
Ja geen probleem, ik heb je een privebericht gestuurd.