Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 263 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33848 berichten
willem.m schreef:
vr 21 dec, 2018 16:24
In de buurt van Bensonhurst, Brooklyn?
Zoals gezegd, het is geen Brooklyn.
PS. ook geen Manhattan, dan had ik deze wel gepost:
Knipsel2.JPG
Maar die is echt te makkelijk
Staten Island?
CorneK schreef:
vr 21 dec, 2018 16:09
New York is goed, de wijk niet. Er is op deze plek niet echt hoogbouw.

Kleine hint: deze foto is vlakbij genomen.
Bald Eagles op de foto: dan denk ik in de buurt van een dierentuin.
En met laagbouw: Queens?

Ik heb op de NYC Bike Map alle groene lijntjes gevolgd (ook in de omgeving van Queens Zoo), maar niet gevonden.

-Jan
JanH schreef:
vr 21 dec, 2018 17:43
CorneK schreef:
vr 21 dec, 2018 16:09
New York is goed, de wijk niet. Er is op deze plek niet echt hoogbouw.

Kleine hint: deze foto is vlakbij genomen.
Bald Eagles op de foto: dan denk ik in de buurt van een dierentuin.
En met laagbouw: Queens?

Ik heb op de NYC Bike Map alle groene lijntjes gevolgd (ook in de omgeving van Queens Zoo), maar niet gevonden.
Ik nam aan Bald Eagles in het semi-wild ... ik ken ze niet van nabij maar kennelijk zijn ze "bald" ... en vlgs de berichten nemen ze weer toe.

Maar goed, het is te moeilijk / te veel gedoe om alle Green Cycle Lanes na te zoeken.
Ergens in/nabij NewYork is al heel aardig gegokt (zo vanuit de Oude Wereld), al zeg ik hetzelf.

BSM
CorneK, niet te snel toegeven aan dit soort gemakzuchtige opmerkingen en smeekbedes om het zoekveld te verkleinen. De betere zoekplaatjes hebben vaak meer dagen gestaan. We beginnen ook aan een weekend waarin niet alleen de pensionado's tijdverdrijf zoeken.
math schreef:
vr 21 dec, 2018 18:06
CorneK, niet te snel toegeven aan dit soort gemakzuchtige opmerkingen en smeekbedes om het zoekveld te verkleinen. De betere zoekplaatjes hebben vaak meer dagen gestaan. We beginnen ook aan een weekend waarin niet alleen de pensionado's tijdverdrijf zoeken.
't Is geen smeekbede.   't Is een uitroep van vertwijfeling door een non-pensionado.

BSM
Bridgestone SM schreef:
vr 21 dec, 2018 18:09
math schreef:
vr 21 dec, 2018 18:06
CorneK, niet te snel toegeven aan dit soort gemakzuchtige opmerkingen en smeekbedes om het zoekveld te verkleinen. De betere zoekplaatjes hebben vaak meer dagen gestaan. We beginnen ook aan een weekend waarin niet alleen de pensionado's tijdverdrijf zoeken.
't Is geen smeekbede.   't Is een uitroep van vertwijfeling door een non-pensionado.

BSM
Ik ga ervan uit dat een non-pensionado het volgende kan vinden op Google Streetview:
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (16.71 KiB) 3176 keer bekeken
(wel nogal wat weggeknipt, het moet natuurlijk wel een beetje lastig blijven)
CorneK schreef:
vr 21 dec, 2018 18:27
Bridgestone SM schreef:
vr 21 dec, 2018 18:09
math schreef:
vr 21 dec, 2018 18:06
CorneK, niet te snel toegeven aan dit soort gemakzuchtige opmerkingen en smeekbedes om het zoekveld te verkleinen. De betere zoekplaatjes hebben vaak meer dagen gestaan. We beginnen ook aan een weekend waarin niet alleen de pensionado's tijdverdrijf zoeken.
't Is geen smeekbede.   't Is een uitroep van vertwijfeling door een non-pensionado.

BSM
Ik ga ervan uit dat een non-pensionado het volgende kan vinden op Google Streetview:
Knipsel.JPG
(wel nogal wat weggeknipt, het moet natuurlijk wel een beetje lastig blijven)
 
Schermafbeelding 2018-12-21 om 18.39.16.png
Schermafbeelding 2018-12-21 om 18.39.16.png (268.46 KiB) 3151 keer bekeken
 
Milo's Tire Shop
3141 Atlantic Avenue
Brooklyn, NY 11208

Alleen vrees ik dat ie geen Bridgestones verkoopt.

BSM
Volgens mij staat dat billboard op een geparkeerde truck of aanhangwagen. Het was toch niet in Brooklyn?
math schreef:
vr 21 dec, 2018 19:00
Volgens mij staat dat billboard op een geparkeerde truck of aanhangwagen. Het was toch niet in Brooklyn?
Ja, het lijkt mij een geparkeerde truck en ja het was niet Brooklyn.

En die Bridgestones ? ? ?

Het is nu dus:
Waar heb ik vorige maand m'n truck geparkeerd :?: ... en dan met Google de truck terugzoeken :idea:

BSM
Bridgestone SM schreef:
vr 21 dec, 2018 19:07
math schreef:
vr 21 dec, 2018 19:00
Volgens mij staat dat billboard op een geparkeerde truck of aanhangwagen. Het was toch niet in Brooklyn?
Ja, het lijkt mij een geparkeerde truck en ja het was niet Brooklyn.

En die Bridgestones ? ? ?

Het is nu dus:
Waar heb ik vorige maand m'n truck geparkeerd :?: ... en dan met Google de truck terugzoeken :idea:

BSM
JanH zat ernstig in de goede richting te zoeken, Queens dus.
Is het de Shore Pkwy, ongeveer 60 m na de haakse bocht met E 102nd St?
Je kunt Milo's ook even bellen, toch? Het nummer is 001 347-425-9261 :D
Leon schreef:
vr 21 dec, 2018 21:22
Je kunt Milo's ook even bellen, toch? Het nummer is 001 347-425-9261 :D
Gezien het tijdverschil heb een beste kans om Milo aan de lijn te krijgen.

BSM
Na wat zoeken op dierentuinen kom ik op https://www.google.com/maps/place/23+Mo ... 73.8788165

Als je dan ook nog terug in de tijd gaat (2017) zie je de aanhanger van Milo hier staan.

Het is dus 54-98 111th St in Queens New York vlak bij de Queens Zoo.
math schreef:
vr 21 dec, 2018 21:21
Is het de Shore Pkwy, ongeveer 60 m na de haakse bocht met E 102nd St?
Nee, zeker niet. Nogmaals, Janh zat op het goede spoor.
_Peter_ schreef:
vr 21 dec, 2018 23:02
Na wat zoeken op dierentuinen kom ik op https://www.google.com/maps/place/23+Mo ... 73.8788165

Als je dan ook nog terug in de tijd gaat (2017) zie je de aanhanger van Milo hier staan.

Het is dus 54-98 111th St in Queens New York vlak bij de Queens Zoo.
Ik denk dat het geen aanhanger is, maar verder is het vast goed.
 
BSM
 
Schermafbeelding 2018-12-21 om 18.48.14.png
De plaats van de (achter)as en (suggestie) van een cabine doen mij denken aan een truck.
Schermafbeelding 2018-12-21 om 18.48.14.png (432.69 KiB) 3003 keer bekeken
_Peter_ schreef:
vr 21 dec, 2018 23:02
Na wat zoeken op dierentuinen kom ik op https://www.google.com/maps/place/23+Mo ... 73.8788165

Als je dan ook nog terug in de tijd gaat (2017) zie je de aanhanger van Milo hier staan.

Het is dus 54-98 111th St in Queens New York vlak bij de Queens Zoo.
Peter, helemaal goed!
Die truck heeft er een flinke tijd gestaan, mijn foto was van begin augustus 2017, streetview was daar in oktober.
Hopelijk niet te makkelijk, er waren wel wat luidruchtige buren overigens.

Bijlagen